جاده چالوس مسدود شد

کدخبر: ۴۳۷۸۳۹
آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور در دوازدهم شهریور ماه را در این گزارش مطلع شوید.
جاده چالوس مسدود شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از   باشگاه خبرنگاران جوان، تردد تمام وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های پل دزدبن، انارک و سیاه بیشه و حدفاصل تونل کندوان تا نساء و محدوده‌های خوشبختی و بیلقان سنگین گزارش می شود. همچنین ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده سه راهی چلاو و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های نارنجستان، رینه و آب اسک و محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های آبسرد و شهر دماوند سنگین  است.

تردد در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است و همچنین ترافیک در محور قدیم بومهن – تهران محدوده پلیس راه جاجرود و آزادراه پردیس– تهران محدوده جاجرود سنگین است. ضمناً محور چالوس دارای بارش باران و محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

ترافیک در محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محور لواسان – تهران، آزادراه قم – تهران محدوده پل حرم امام خمینی (ره)، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا امامزاده طاهر(ع) و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محور برغان – کردان سنگین است.

همچنین در برخی از محور‌های استان مازندران بارش باران را شاهد هستیم.

محور‌های شریانی شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر مسدود هستند.

محور‌های شمشک – دیزین، اولنگ - شاهرود و پونل - خلخال مسدود هستند.

محور غیرشریانی رباط پشت بادام - بیاضه مسدود است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید