در دیدار امیر آشتیانی با فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء چه گذشت؟

کدخبر: ۴۳۸۰۹۸
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در دیدار وزیر جدید دفاع گفت: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع، همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف آمادگی رزم به ویژه در حوزه سایبری باشیم.
در دیدار امیر آشتیانی با فرمانده قرارگاه سایبری قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء چه گذشت؟

به اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) و تعدادی از مسئولین ارشد این قرارگاه با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی دیدار و در خصوص تعاملات فی مابین دیدار و گفتگو کردند.

وی با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع تصریح کرد: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه های مختلف آمادگی رزم بویژه سایبری باشیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) با تبیین اهمیت حوزه سایبری و تهدیدات نوین در عرصه جنگ های آینده، بر لزوم توجه ویژه بخش‌های مختلف کشور و به خصوص وزارت دفاع به حوزه سایبری تاکید کرد.

امیر سرتیپ محمدرضا قرآیی آشتیانی نیز در این دیدار با مهم دانستن موضوع سایبری و تهدیدات نوین در معادلات نظامی جهان، ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر دانش و فنآوری‌های پیشرفته در آینده نزدیک به دستاوردهای گرانسنگی در این حوزه ها به خصوص در حوزه سایبری دست یابیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت و تلاش مدیران متخصص صنعت دفاعی، وزارت دفاع در این سال‌ها توانسته است اقدامات ارزشمندی را در حوزه های جنگال، پهپادی، پدافندی، الکترونیک، راداری و فضایی انجام دهد.

سرتیپ آشتیانی بالندگی، پیشرفت و حرکت در لبه فناوری‌های نوین را نشانگر عمق دستیابی به دانش و علوم کاربردی و بومی جوانان ایران اسلامی دانست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید