دیدار فرمانده نیروی انتظامی با وزیر اطلاعات

کدخبر: ۴۳۸۳۱۱
سردار سرتیپ اشتری در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین خطیب به عنوان وزیر اطلاعات، آمادگی نیروی انتظامی برای افزایش سطح تعامل و همکاری ها در جهت تأمین امنیت کشور را اعلام کرد.
دیدار فرمانده نیروی انتظامی با وزیر اطلاعات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار اشتری فرمانده نیروی انتظامی به اتفاق چند تن از معاونین آن نیرو، با وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات دیدار کردند.

سردار سرتیپ اشتری در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین خطیب به عنوان وزیر اطلاعات، آمادگی نیروی انتظامی برای افزایش سطح تعامل و همکاری ها در جهت تأمین امنیت کشور را اعلام  کرد.

وی گفت: تعامل مناسبی بین جامعه ی اطلاعاتی برقرار بوده که باید سطح آن عمق بیش تر یابد. 

حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات با تشکر از خدمات فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی کشور، حضور گسترده و فعال ناجا در تأمین امنیت کشور را ستودنی معرفی و از تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم این نیرو تشکر کرد.

وی  با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر محور بودن وزارت اطلاعات در بین دستگاه های اطلاعاتی و ضرورت همکاری این وزارت با سایر دستگاه های عضو تأکید کرد: در دولت آیت الله رئیسی تلاش خواهیم کرد تا سطح همکاری های فی مابین اعضای جامعه ی اطلاعاتی در تراز انتظارات مقام معظم رهبر مدّظلّه العالی برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید