هشدار انصارالله به عربستان

کدخبر: ۴۳۸۳۷۸
به دنبال حمله پهپادی و موشکی گسترده امروز (یکشنبه) ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تاسیسات نفت آرامکو در شرق عربستان محمد عبد السلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن اظهار کرد که ملت یمن در پاسخ به اصرار ائتلاف متجاوز سعودی ـ آمریکایی بر تداوم تجاوزگری و محاصره یمن به دفاع از خودشان ادامه می‌دهند و عملیات‌های نظامی ما بیشتر و گسترده‌تر خواهد شد.
هشدار انصارالله به عربستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن در سخنانی بر تداوم دفاع ملت یمن از خودشان تا زمان ادامه تجاوزات ائتلاف متجاوز عربی به این کشور تاکید کرد.

به گزارش شبکه المسیره، به دنبال حمله پهپادی و موشکی گسترده امروز (یکشنبه) ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تاسیسات نفت آرامکو در شرق عربستان محمد عبد السلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن اظهار کرد که ملت یمن در پاسخ به اصرار ائتلاف متجاوز سعودی ـ آمریکایی بر تداوم تجاوزگری و محاصره یمن به دفاع از خودشان ادامه می‌دهند و عملیات‌های نظامی ما بیشتر و گسترده‌تر خواهد شد.

وی در توییتی نوشت: تا زمانی که آنها (متجاوزان) به تجاوزگری‌شان ادامه می‌دهند؛ ملت یمن نیز از خودش دفاع خواهد کرد.

عبد السلام در ادامه با اشاره به عملیات امروز ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عمق خاک عربستان این عملیات را به آنها تبریک گفت.

وی همچنین تاکید کرد: عملیات ما مشروع است و در چارچوب موضع دفاعی مردم محاصره شده و مورد تجاوز قرار گرفته یمن انجام می‌شود و به خواست خدا گسترده‌ و تشدید خواهد شد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله امروز اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با استفاده از هشت فروند پهپاد از نوع "صماد۳" و یک موشک بالستیک "ذوالفقار" تاسیسات نفتی آرامکو در "رأس التنوره" واقع در منطقه "الدمام" در شرق عربستان را هدف قرار دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید