آقازاده‌های وارث تاج و تخت فوتبال!

کدخبر: ۴۳۸۴۹۲
نسل تازه فرزندان ستاره‌های بزرگ فوتبال یاد پدران‌شان را زنده می‌کنند؟
آقازاده‌های وارث تاج و تخت فوتبال!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری‌آنلاین، درباره پسرهای ستاره‌های بزرگ فوتبال حتما چیزهای زیادی خوانده و شنیده‌اید و شاید گزارش‌های همشهری را هم خوانده باشید. لابد همین حالا هم فرزندان پائولو مالدینی (که خودش فرزند چزاره مالدینی بزرگ بود)، سیمئونه، کیه‌زا، اشمایکل و... را دقیق با اسم باشگاه‌شان و دستاوردها و مقایسه آن با عملکرد پدران‌شان دنبال می‌کنید. نسل بعدی آقازاده‌ها هم در راهند و به‌زودی می‌توانید شاهد درخشش احتمالی پسران دیوید بکام، کریستیانو رونالدو، مسی، گودجانسن، وین رونی، فیل نویل و... در فوتبال باشیم.

مسی به محض رسیدن به پاریس نام ۲ فرزندش را برای تیم‌های پایه پاری‌سن‌ژرمن ثبت‌نام کرد. تیاگو در تیم زیر ۱۰ یا ۹ سال و متئو در تیم زیر ۶ سال عضو شدند. پیش از این زلاتان ایبراهیموویچ و تیاگو سیلوا در دوران حضورشان در همین باشگاه فرزندان‌شان را در آکادمی عضو کرده بودند.

کریستیانو جونیور، پسر ۱۱ساله کریس رونالدو از بقیه آقازاده‌های این نسل کیفیت بالاتری دارد. او زمانی که در آکادمی یوونتوس حضور داشت در ۲۳ بازی ۵۸ گل و ۱۷ پاس‌گل برای تیم زیر ۱۰ سال یووه ثبت کرد که از رکورد پدرش هم دیوانه‌وارتر است. او حالا به تیم نونهالان منچستریونایتد اضافه می‌شود، جایی که می‌تواند در کنار کای رونی، پسر ۱۱ ساله وین رونی در فصل آینده بازی کند که اخیرا در پیروزی ۶ بر ۳ تیم زیر ۱۱ ساله‌های منچستریونایتد مقابل لسترسیتی ۳‌گل زد و ۳‌پاس‌گل داد.

رومئو بکام، فرزند ۱۹ ساله دیوید بکام هم نخستین قرارداد حرفه‌ای فوتبالی‌اش را با تیم دوم پدرش منعقد کرد و همزمان کلیپی از ضربه آزاد زدنش به سبک دیوید بکام انتشار داد. او به‌عنوان یک بازیکن فوتبال به عضویت باشگاه فورت‌لادردیل درآمد؛ باشگاهی که تیم ذخیره اینترمایامی (تیم تحت مالکیت دیوید بکام) محسوب می‌شود و هم‌اکنون در لیگ سطح سوم فوتبال آمریکا حضور دارد و در ۲۰‌بازی این فصل، موفق به کسب ۷‌برد شده است.

پسر دوم دیوید بکام در این تیم، همبازی هاروی نویل خواهد بود که پسر فیل نویل، سرمربی کنونی باشگاه اینترمایامی و سرمربی سابق تیم ملی بانوان انگلیس است. نویل ۱۸‌ساله نیز اخیرا و پس از جدایی از آکادمی منچستریونایتد راهی آمریکا شده و تاکنون ۹‌بار برای تیم جدیدش بازی کرده است.

در مادرید هم ۲ تا آقازاده داریم؛ یکی پسر گودجانسن که گودجانسن پدر بازیکن سابق بارسلونا بود و دیگری پسر خوسه آنتونیو ره‌یس، بازیکن فقید سابق همین رئال و آرسنال. حتی آنچلوتی نام آندری گودیانسن را در فهرست ۴۰ نفره بازیکنان رئال مادرید برای لیگ قهرمانان اروپا در این فصل جای داده است. آندری، فرزند ۱۹ ساله ایدور گودجانسن، مهاجم ایسلندی سابق تیم‌های چلسی و بارسلوناست که پدر حالا در کادرفنی ایسلند کار می‌کند و فرزندش راه پدر را ادامه نداده و به باشگاه رقیب پیوسته است.

پسر مرحوم آنتونیو ره‌یس هم که سال پیش پدرش به‌دلیل رانندگی با سرعت زیاد تصادف کرد و جان باخت پیش از آن سانحه به عضویت تیم زیر ۱۳ ساله‌های رئال مادرید درآمده و از بهترین‌های لافابریکا (آکادمی رئال مادرید) بود. او در تورنمنت Laliga Promises فوق‌العاده کار کرد و توانست بهترین بازیکن و آقای گل این مسابقات شود. هم‌اکنون از این بازیکن به‌عنوان بهترین بازیکن تیم infantil B یاد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید