شهاب حسینی از همسرش طلاق گرفت؟

کدخبر: ۴۳۸۵۱۶
شهاب حسینی در سریال ها و فیلم های زیادی به تصویر کشیده شده است. او در حال حاضر دو فرزند دارد. و هم اکنون شایعه طلاق شهاب حسینی از همسرش بر سر زبان‌ها افتاده است که حواشی زیادی در پی داشت.
 شهاب حسینی از همسرش طلاق گرفت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فیگار، شهاب حسینی بازیگری است که در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و اکثر طرفداران سینما و تلویزیون با او و خاطره‌ سکانس‌های متنوع او در حوزه سینما و حتی تلویزیون زیست می‌کنند.

شهاب حسینی در سریال ها و فیلم های زیادی به تصویر کشیده شده است. او در حال حاضر دو فرزند دارد. و هم اکنون شایعه طلاق شهاب حسینی از همسرش بر سر زبان‌ها افتاده است که حواشی زیادی در پی داشت. پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی نیز عکس هایی در اینستاگرام منتشر می‌کند که به هیچ وجه از حضور شهاب حسینی در آن‌ها خبری نیست که به شدت به این حواشی دامن زده است.

طلاق شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد ولی تا به امروز هیچ منبع موثقی آن را تائید نکرده است. سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد.

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

از دیروز خبر طلاق شهاب از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟

E1KeLApGJmc6

سید فخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت. مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

شهاب حسینی بازیگر معروف سینمای ایران این روز‌ها برنامه هم رفیق را که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود اجرا می‌کند دوباره درگیر حاشیه‌ای جدید شده است. این حواشی مربوط به این می‌شود که آیا شهاب حسینی از همسرش جدا شده است یا خیر.

حدس‌های زیادی در رابطه با این شایعه یا واقعیت وجود دارد که می‌شود برای هر کدام فلسفه بافی خاص خودش را داشت. برخی از اخبار خبر جدا شدن آنها را تأیید کرده اند و برخی دیگر به این مسئله اشاره می‌کنند که شهاب حسینی همچنان با همسرش زیر یک سقف زندگی میکنند.

اوج این حواشی در آذرماه امسال در بین مردم شایعه شد و آغاز ماجرا وقتی شکل خود را کامل در اذهان گرفت که در برخی از اخبار و به خصوص در صفحات مجازی گفته شد شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و در صفحه ی هیچکدام از آنها عکسی از هم دیگر ندارند.

طلاق شهاب حسینی از همسرش با وجود داشتن بچه و علاقه او به خانواده اش مانند بمب خبری بود، اما بعد از این ادعا‌ها و رسانه‌ای شدن آن مشخص شد چنین اتفاقی رخ نداده است و این زن و شوهر سرشناس هنوز زیر یک سقف هستند.

البته سکوت هر دوی آن‌ها باز شایعه ساز شد و از آنجایی که کرونا است آن‌ها در یک محیط سینمایی با هم دیده نشده اند و ابهام هنوز وجود دارد. از طرفی می‌دانیم پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی از ظاهر و چهره بسیار جذابی برخوردار است و شغل اصلی اش مزون داری است و برندهای معروفی را به نام خود ثبت کرده است.

gmZkWhI7xKt0

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی مدتی است که عکس های تنها با کپشن های غمگین منتشر میکند و مدام از تنهایی صحبت میکند. اما شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید:

همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند.

شهاب حسینی بازیگر محبوب و محجوب کشورمان به دلیل فشار کاری و تنگی نفس راهی بیمارستان شده بود که خبر اشتباه سکته قلبی وی موجب رنجش خاطر خانواده و همسر شهاب حسینی شد.

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد. این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید. شاید این یکی از علت‌های حقیقت این گمانه زنی ها را هم شکل دهد.

بی شک فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود آمدن این شایعه شده بود و این بازیگر معروف هیچ وقت درباره این ماجرا حرفی به میان نیاورد. اما فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی اینستاگرام زیاد هم دوام نداشت او پس از حواشی به وجود آمده برایش آن هم بعد از لو رفتن فیلم واکسن زدن او و یا ماسکی که با عکس ماری جوانا به صورت زده بود تصمیم گرفت برای همیشه از اینستاگرام خداحافظی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید