خشم شدید قاهره از صهیونیست‌ها/ ضرب الاجل ۱۵ روزه به تل آویو

کدخبر: ۴۳۸۸۸۲
قاهره به شدت از اقدامات اشغالگران خشمگین است و خواستار احترام به تعهدات و ارائه تسهیلات در قبال غزه و شروع اقدامات با هدف محاصره غزه و دست برداشتن از حملات و اقدامات تنشزا، شده است.
خشم شدید قاهره از صهیونیست‌ها/ ضرب الاجل ۱۵ روزه به تل آویو

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، رای الیوم در گزارشی فاش کرد: گروههای فلسطینی به اسرائیل ۱۵ روز مهلت دادند و نامه حساس و مهمی را به دستگاه اطلاعاتی مصر دادند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی به اقدامات تنشزای خود ادامه می دهد و قاهره را خشمگین کرده و قطر را در تنگنا قرار داده است. آیا طبل جنگ به زودی نواخته خواهد شد؟

رای الیوم در ادامه می نویسد: وضعیت غزه در حال حاضر به گونه ای است که در هر لحظه یا کوچکترین درگیری ممکن است که به درگیری بزرگ منجر شود که اوضاع را تغییر دهد و همه برگه های سیاسی و امنیتی را برهم زده و میانجی گر مصر را در تنگنا قرار دهدوضعیت غزه در حال حاضر به گونه ای است که در هر لحظه یا کوچکترین درگیری ممکن است که به درگیری بزرگ منجر شود که اوضاع را تغییر دهد و همه برگه های سیاسی و امنیتی را برهم زده و میانجی گر مصر را در تنگنا قرار دهد.

این رسانه در ادامه نوشت: قاهره از پایان آخرین دور درگیری در غزه در ماه می گذشته که ۱۱ روز به طول انجامید، موفق به تحمیل معادله ثابت و روشنی برای توقف اقدامات تنشزای اسرائیل اعم از حملات شدید و عامدانه نشده است. قاهره همچنین تضمینی به گروههای مقاومت فلسطین برای مجبور کردن رژیم صهیونیستی به کاهش محاصره غزه نداده است.

رای الیوم ادامه داد: این وضعیت مبهمی که ساکنان غزه با آن دست و پنجه نرم می کنند و ادامه محاصره شدیدی که زندگی را در غزه ناممکن ساخته و نهادها را از کار انداخته است و حملات متوالی و بمباران غزه از سوی صهیونیستها و تشدید فشار علیه ماهیگیران و تجار و دیگر اقدامات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی، سبب شده است که گروههای مقاومت فلسطین نامه شدید اللحنی به سرویس اطلاعاتی مصر بفرستند مبنی بر اینکه اوضاع غزه در حال انفجار است و به آنها برگه هایی که مقاومت برای مهار اشغالگران و اقدامات آنها در اختیار دارند، را گوشزد کنند.

مهلت ۱۵ روزه مقاومت فلسطین به صهیونیستها

بر اساس اطلاعات خاصی که به رای الیوم از غزه رسیده است؛ گروههای فلسطینی آخرین مهلت را به اسرائیل داده اند که از ۱۵ روز فراتر نمی رود.

ضرب الاجل ۱۵ روزه به تل آویو/آیا طبل جنگ به زودی نواخته خواهد شد؟

منابع فلسطینی آگاه همچنین اعلام کردند که گروههای مقاومت نامه ای به قاهره ارسال کرده اند که مفادش این است که اوضاع به این منوال باقی نخواهد ماند و گروههای مقاومت برگه های قوی زیادی در اختیار دارند که در صورت ادامه سیاست تعلل و اقدامات تنشزا و تحریک آمیز، رژیم صهیونیستی به آن روی خواهند آوردگروههای مقاومت نامه ای به قاهره ارسال کرده اند که مفادش این است که اوضاع به این منوال باقی نخواهد ماند و گروههای مقاومت برگه های قوی زیادی در اختیار دارند که در صورت ادامه سیاست تعلل و اقدامات تنشزا و تحریک آمیز، رژیم صهیونیستی به آن روی خواهند آورد.

قاهره از دست صهیونیستها خشمگین است

رای الیوم گزارش داد: قاهره به شدت از اقدامات اشغالگران خشمگین است و اعتراض خود را در جریان سفر هیات اسرائیلی به ریاست مشاور امنیت داخلی این رژیم که روز گذشته انجام شد، ابلاغ کرده و خواستار احترام به تعهدات و ارائه تسهیلات در قبال غزه و شروع اقدامات با هدف محاصره غزه و دست برداشتن از حملات و اقدامات تنشزا، شده است.

این رسانه در ادامه می نویسد: اسرائیل به اقدامات خود در قدس اشغالی ادامه می دهد. هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیست همه روزه ادامه دارد.

رای الیوم در پایان نوشت: علاوه بر آن روند ویرانی منازل فلسطینی ها و آواره کردن آنها به نفع شهرک نشینان ادامه دارد. رژیم صهیونیستی همچنان مانع بازسازی غزه می شود و به محاصره آن ادامه می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید