در فرانسه ؛

سرقت از یک جواهرفروشی در نزدیکی وزارت دادگستری

کدخبر: ۴۳۸۹۲۷
دادستانی پاریس از سرقت یک جواهرفروشی در نزدیکی وزارت دادگستری فرانسه خبر داد.
سرقت از یک جواهرفروشی در نزدیکی وزارت دادگستری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی سارق مسلح با حمله به یک جواهر فروشی معروف پاریس در میدان واندوم (نزدیک وزارت دادگستری فرانسه) جواهراتی به ارزش ده میلیون یورو را سرقت کردند.

یورونیوز گزارش داد، بر اساس این گزارش، دزدان مسلح به یک جواهر فروشی معروف پاریس در میدان واندوم (نزدیک وزارت دادگستری فرانسه) یورش بردند و در این سرقت که منجر به تیراندازی و تعقیب و گریز با پلیس شد، قریب به ۱۰ میلیون یورو جواهر سرقت شد.

بر اساس اطلاعات پلیس، سارقان پنج نفر بودند که یکی از آن‌ها با شلیک گلوله به پایش زخمی، دیگری دستگیر و سه سارق دیگر متواری شدند.

دادستانی پاریس اعلام کرد: تحقیقات در مورد سرقت مسلحانه از جواهر فروشی بولگاری و باند سازمان یافته سارقان را آغاز کرده است. گفتنی است چندی پیش نیز رسانه های خبری گزارش داده بودند چهار سارق که یکی از آن‌ها مسلح بودند به کاخ شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در نزدیکی شهر «کن» فرانسه یورش بردند وشماری اشیای قیمیت را به سرقت بردند.

بنا بر گزارشها، سارقان وارد قصر امیر قطر شده بودند و تعدادی ساعت و اشیای قیمتی دیگر را به سرقت بردند. هنگام این سرقت مسلحانه، امیر قطر در کاخ حضور نداشته و فقط افراد نزدیک و خانواده او شاهد این سرقت بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید