گاف عجیب قطری ها در بازی ایران و عراق

مهدی قائدی، سرمربی فوتبال ایران شد

کدخبر: ۴۳۸۹۶۸
تیم های ملی ایران و عراق (سه شنبه) در انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ملی پوشان به پایان رسید.
مهدی قائدی، سرمربی فوتبال ایران شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، تیم های ملی ایران و عراق سه شنبه از ساعت 22:30 در دوحه قطر در انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ملی پوشان به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، امید نورافکن، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان)، وحید امیری، مهدی طارمی، سردار آزمون

ترکیب تیم ملی عراق: فهد طالب، شیرکو کریم، علی فائز، احمد ابراهیم، ضرغام اسماعیل، صفا هادی، امیر العماری، امجد عطوان، همام طارق، بشار رسن، ایمن حسین

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید:

به جز رئیس فیفا و سرمربی سابق تیم فوتبال آرسنال بورا میلوتینوویچ که یکی از رکورددارن هدایت تیم های ملی مختلف در جام جهانی است در ورزشگاه خلیفه مسابقه ملی پوشان کشورمان با عراق را نظاره گر شد. میلوتینوویچ هدایت تیم های مکزیک، کاستاریکا، ایالات متحده، نیجریه و چین را در جام های جهانی عهده دار بوده است.

14000617000048_Test_NewPhotoFree

* مهدی طارمی موفق شد در دقیقه 69  در دیدار مقابل تیم ملی عراق به گل دست پیدا کند و بیست و پنجمین گل ملی طارمی در این دیدار به ثمر رسید.

*سعید عزت اللهی به دلیل خونریزی از ناحیه بینی در دقیقه 56 جای خود را به سامان قدوس داد.

* آرسن ونگر ، مربی سابق آرسنال و جیانی اینفانتینو، عضو کمیته فنی جام جهانی 2022 قطر در فیفا و رئیس این سازمان دیدار ایران و عراق را از نزدیک تماشا کردند.

photo_2021-09-08_00-06-01

photo_2021-09-08_00-05-59

*‌ علیرضا جهانبخش برای ایران در دقیقه 2 گلزنی کرد و او برای اولین بار در تیم ملی با ضربه سر گل زد. گل جهانبخش زودترین گلی بود که تیم ملی در تاریخ رقابت با عراق به ثمر رسانده است. او برای اولین بار در دو بازی متوالی تیم ملی گل زد. برای دومین بازی متوالی علیرضا جهانبخش با پاس مهدی طارمی گل زد. تیم ملی عراق تاکنون در مقدماتی جام‌جهانی برابر ایران کلین‌شیت نداشته است.

* تلویزیون قطر در اشتباهی عجیب نام مهدی قایدی را به جای اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی اعلام کرد.

20

از پوستر AFC برای این دیدار رونمایی شد.

500

* فدراسیون فوتبال برای دیدار تیم های ملی ایران و عراق پوستری در فضای مجازی منتشر کرد.

144

تصاویر این دیدار را در ادامه مشاهده می کنید؛

ایران عراق مقدماتی جام جهانی 2022

ایران عراق مقدماتی جام جهانی 2022علیرضا بیرانوند ایران عراق مقدماتی جام جهانی 2022دراگان اسکوچیچ ایران عراق مقدماتی جام جهانی 2022

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید