ناکامی سارقان مسلح طلافروشی در تهرانپارس

کدخبر: ۴۴۰۰۱۸
اقتصادنیوز : رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اقدام به موقع مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه خبر داد که منجر به ناکامی سارقان مسلح در تهرانپارس شد.
ناکامی سارقان مسلح طلافروشی در تهرانپارس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اقدام به موقع ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه خبر داد که منجر به ناکامی سارقان مسلح در تهرانپارس شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: صبح امروز با اعلام خودکار خبر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در تهرانپارس به سامانه آلارم مستقر در مرفوک فاتب رسیدگی به پرونده در دستور کار کلانتری ۱۴۴ جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۴۴ کلانتری جوادیه سریعا به محل حادثه اعزام شده و اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را جهت بازداشت سارقان آغاز کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: دقایقی بعد ۴متهم که قصد سرقت مسلحانه از طلافروشی را داشتند بلافاصله پس از مشاهده ماموران کلانتری اقدام به شلیک تیرهوایی با سلاح شکاری کردند و پس از ناکامی در سرقت مسلحانه طلافروشی با خودروی تیبا متواری شدند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه اقدام پیشگیرانه ماموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه منجر به ناکامی سارقان مسلح از سرقت شد، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری ۴ متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید