محدودیت تردد شبانه در این شهر لغو نشد

کدخبر: ۴۴۰۰۴۵
اقتصادنیوز :‌با توجه به اینکه مشهد مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی ندارد، محدودیت تردد شبانه همچنان در این شهر برقرار است.
محدودیت تردد شبانه در این شهر لغو نشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، ظهر امروز خبری به نقل از علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، منتشر شد که از لغو محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهایی که واکسیناسیون شبانه‌روزی دارد، خبر می‌داد. بسیاری از مردم با انتشار این خبر تصور کردند محدودیت تردد شبانه در کل و بدون هیچ شرطی برداشته شده است؛  در حالی که شرط لغو این محدودیت وجود مراکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته در شهرهاست.

با توجه به اینکه مشهد هنوز مرکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته ندارد، محدودیت تردد شبانه همچنان در این شهر برقرار است.  البته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرده‌اند به زودی مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در این شهر فعال خواهد شد.

محمدجعفر صادقی، عضو کمیته بهداشت ستاد اجرایی مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با بیان اینکه مشهد مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی ندارد، اظهار کرد: راه‌اندازی این مراکز در دستور کار است و به ‌زودی مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی در مشهد راه‌اندازی خواهد شد.

همچنین به گفته علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیم‌گیری در مورد لغو محدودیت تردد شبانه در شهرهایی که مراکز واکسیناسیون ۲۴ ساعته راه‌اندازی کنند با ستادهای استانی مقابله با کروناست.  

وی به ایسنا گفته بود: دانشگاه‌هایی که مراکز شبانه‌روزی واکسیناسیون راه‌اندازی نمایند، در حوزه آن دانشگاه منع تردد شبانه با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا رفع خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید