سردار تقی زاده رییس دانشگاه مالک اشتر شد

کدخبر: ۴۴۰۵۸۵
اقتصادنیوز : با حکم وزیر دفاع سردار تقی زاده رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر شد.
سردار تقی زاده رییس دانشگاه مالک اشتر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،در مراسمی با حضور امیر سرتیپ آشتیانی، روسای سازمان های حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد.

در این مراسم امیر  آشتیانی طی حکمی، سردار سرتیپ پاسدار  قاسم تقی زاده را به عنوان رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع منصوب و از تلاش های ارزنده سردار سرتیپ دوم پاسدار شفقت رئیس سابق دانشگاه مالک اشتر تقدیر کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های خالصانه سردار سرتیپ قاسم تقی زاده، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این  مراسم با بیان اینکه کشور دارای ظرفیت های زیادی در بخش های دولتی و خصوصی است گفت: تعامل پایدار وزات دفاع بویژه " دانشگاه" با بخش های مختلف کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: دانشگاه صنعتی مالک اشتر علاوه بر  تحقیقات و کارهای علمی، پروژه های مهم و راهبردی ای را نیز در دستور کار دارد که امیدواریم سرعت تکمیل این پروژه ها با حضور دکتر تقی زاده بییشتر شود.

شایان ذکر است سردار تقی زاده پیش از این جانشین وزیر دفاع بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید