این بیمارستان کرونایی دیگر بیمار کرونا ندارد

کدخبر: ۴۴۰۸۵۳
رییس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) زاهدان گفت: به لطف خداوند و تلاش و مجاهدات کادر درمان، این بیمارستان یک روز بدون بیمار کرونایی را سپری کرد.
این بیمارستان کرونایی دیگر بیمار کرونا ندارد

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از بهداشت نیوز، دکتر ذبیح الله هاشمزهی اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون پنج هزارو ۶۷۲ بیمار مشکوک و مبتلا به این ویروس در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.
وی افزود: از مجموع یکهزار و ۶۸ بیمار بستری ۴۵۷ بیماران بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری و خدمات دریافت کرده‌اند.

رییس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)زاهدان با بیان اینکه هم‌اینک ۱۵ تخت برای بیماران کرونایی سرپایی جهت دریافت دارو در این بیمارستان فعال است تصریح کرد: کادر درمان بیمارستان نقش پرافتخاری را در مسیر درمان بیماران مبتلا به کووید_۱۹ ایفا کرده و لحظه‌ای کوتاهی نکردند و جانانه در جهت حفظ سلامت هم استانی‌های عزیزمان ایستادند و مبارزه کردند بر خود لازم می‌دانم به پاس این خدمات ارزشمند از همه آنان قدردانی کنم.

وی خاطرنشان کرد: ویروس کرونا تا سالیان سال در کنار ما خواهد بود و تنها راه در امان ماندن از این ویروس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید