زن 42 ساله رکورد کاهش وزن را زد + عکس

کدخبر: ۴۴۰۸۷۵
اقتصادنیوز : خانم آمیتا راجانی 42 ساله هندوستانی از کودکی دچار افزایش وزن بود و این مشکل تا 4 سال گذشته همراه وی بود و بعد از تصمیم گیری وی تغییر کرد و رکورد دار گینس شد!
زن 42 ساله رکورد کاهش وزن را زد + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،بی شک امروزه با به کار آمدن و گسترش فست فودها اکثر ما شاهد افزایش وزن و چاقی ناشی از فست فودها شده ایم که برای ما مناسب نیستند و می توانند سلامتی هر یک از ما را در طول دراز مدت به خطر بیندازند و حتی ما را دچار آسیب های قلبی و عروقی نمایند که قطعا برای ما و اطرافیان ما خوشایند نیست.

با این حال برای پیشگیری از چنین مشکلاتی می بایست برخی از رژیم های غذایی مناسب را که توسط متخصصان تغذیه با تجربه نوشته می شوند، را مورد استفاده روزمره خود قرار دهیم تا بتوانیم به اندام مناسب و مورد علاقمان دست پیدا کنیم و در غیر اینصورت و با نوشتن برنامه غذایی توسط خودمان می توانیم خودمان را به شدت دچار آسیب های مختلفی کنیم.

KOh2uONoM85U

اما در این میان، با رکوردهای گینس آشنا هستید که رکوردهایی کاملا خاص و منحصر بفرد توسط برخی از انسان های خارق العاده ثبت می شوند و بصورت جهان در این کتاب ثبت می شوند. از این رو اخیرا زن میان سالی که دچار چاقی بیش از حد ممکن بود توانست در طی اتفاقی جالب و غیر قابل تصور در این کتاب جهانی روکورد دار شود. 

خانم آمیتا راجانی 42 ساله هندوستانی، متاسفانه دارای وزن بسیار زیاد 298.5 کیلوگرمی بود که این وزن قبل از تصمیم گیری صریح و جالب وی در سال 2015 میلادی بود و در سال 2015 میلادی تصمیم به کاهش وزن و تناسب اندام گرفت و به همین دلیل با عمل جراحی و رژیم غذایی سخت توانست به ایده آل خود دست پیدا کند و کاهش وزن بدست آورد.

rfaORi0SZiy7

با این حال این زن هندسوتانی با اراده بعد از 4 سال سختی موفق به کاهش وزن 210 کیلوگرمی شد و امروزه دارای وزنی معادل با 81 کیلوگرم می باشدکه این کاهش وزن وی توانست در کتاب بزرگ رکوردهای گینس ثبت شود و این به معنای حقیقی کلمه، واقعا خارق العاده و شگفت انگیز بود و توانست با واکنش های مثبت فراوانی روبرو شود.

اما این رکورد در طی یک یا چند ماه ثبت نشده است و برای آن سالیان طولانی تلاش و زحمت متوالی انجام شده است و خانم آمیتا 42 ساله این روزها علاوه بر کاهش وزن فراوان، دیگر از دیابت و مشکلات دیگری که در انتظار وی بودند، رهایی یافته است!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید