شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج

کدخبر: ۴۴۱۵۱۵
اقتصادنیوز : حلقه ی ازدواج و انتخاب آن تنها مربوط به سلیقه نمی باشد و این انتخاب یک بیان ساده از بخشی از شخصیت و خصوصیات شماست که در ادامه با توجه به حلقه ای که انتخاب کرده اید بیشتر می خوانید.
شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،در این بخش شما را با شخصیت شناسی  از روی حلقه ازدواج آشنا خواهیم کرد. حلقه ی ازدواج هایی را که در این بخش می بینید اعدادی در کنارشان حک شده است که با توجه به آنها می تواند تا حدودی خصوصیات زوج ها را تشخیص داد. با توجه به عدد مربوط به حلقه در مورد خود بیشتر بدانید.

شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج 

1-   شما انسانی هستید که به مد و لباس بسیار اهمیت می دهد و به روز بودن در بخش مد و دکوراسیون برای شما بسیار مهم است. زندگی در کنار شما لذت بخش است اما تا زمانی که به حریم شخصی شما توهین نشود.

2- شما فردی هستید که به کار و موفقیت شغلی اهمیت خاصی می دهید. برای جشن ازدواج خود 3 اصل ساده - شیک و باوقار را در نظر می گیرید چرا که عقیده شما در زیبایی در کنار سادگی است.

 

3-  شما فردی هستید اهل تجملات و منحصر به فرد و از رفتارهای سنتی به دور. خصوصیتی در شما وجود دارد که دوست دارید همیشه تک باشید و یک جشن عروسی به یاد ماندنی با ایده هایی زیبا داشته باشید.

حلقه ی ازدواج

شخصیت شناسی با حلقه ازدواج

4- زوجی که این نوع انگشتر را انتخاب می کنند افرادی با درایت هستند و هیچ گاه کاری را بدون تفکر و برنامه انجام نمی دهند.

 

5- انتخاب این نوع حلقه نشانگر ریسک پذیری بالای شماست و هیجان و ماجراجویی در زندگی شما به وفور دیده خواهد شد. زوجی که این نوع حلقه را انتخاب می کنند بسیار دقیق و در عین حال شاد هستند.

 

6- شما فردی واقع گرا و منطقی هستید اما در عین حال از آن دسته از افرادی هستید که جشن ازدواج شان برایشان بسیار مهم است و دوست ندارند هیچ کمی و کاستی در جشن ازدواج شان دیده شود.

  

7-  شخصی باکلاس و پیرو لباس های ست هستید. زوج هایی رومانتیک این نوع حلقه ها را انتخاب می کنند و زندگی رویایی و عاشقانه را بهترین زندگی برای خود می دانند.

شخصیت شناسی افراد از روی سایر مدلهای انگشتر نامزدی و حلقه ی ازدواج

حلقه ای با الماس بزرگ مربعی شکل

افرادی که این نوع حلقه را برای خود انتخاب می کنند به سبک هالیوودی قدیم علاقه دارند و افرادی با اعتماد به نفس  و مغرور و با روابط اجتماعی بالا هستند این افراد بسیار میهمانی رفتن و در جمع حضوریافتن را دوست دارند.

حلقه گود

این افراد یک مینیمالیست واقعی هستند و همیشه انتخاب های آنها وسایل و لوازم ساده و همیشگی است که هیچگاه از مد نمی افتند. این افراد می توانند مسئولیت کارهای ساده را به عهده بگیرند.

حلقه نامزدی با سنگ رنگی

شما فردی هستید که زیاد به سنتی بودن اعتقاد ندارید و همیشه دوست دارید با همسرتان اوقات خود رابگذرانید. مجلس عروسی شما متفاوت تر از دیگر عروسی ها خواهد بود زیرا شما می خواهید مهمانان خودشان امور مجلس را در دست بگیرند. اگر شما نیز حلقه ازدواجی با سنگ رنگی انتخاب کرده اید هریک ازرنگ سنگ های این حلقه نشانه شخصیت متفاوت افراد است.

سنگ قرمز:دارای شخصیتی پرطراوت و چالاک

سنگ نارنجی:دارای شخصیت خلاق

سنگ سبز:دارای شخصیت فروتن و بی ریا

سنگ صورتی:دارای شخصیت بسیار رمانتیک و عاشقانه

سنگ فیروزه  ای :دارای شخصیت پرحرف وخلاق

سنگ آبی تیره:دارای شخصیت باهوش و زیرک

سنگ بنفش:دارای شخصیت مرموز و درون یاب

سنگ آبی روشن:دارای شخصیت حساس و زود جوش با دیگران

حلقه نامزدی

شخصیت شناسی افراد از روی حلقه های نامزدی 

حلقه نامزدی با سنگ های ریز به دور سنگ بزرگتر

شما فردی فریبنده و افسونگر هستید طوری که همسرتان بودن در کنار شما را مانند یک رویا تصور می کرده است   شما در لباس عروس  بسیار زیبا و پر شکوه می شوید به صورتی که داماد با دیدن شما حیرت زده خواهد شد.

حلقه نامزدی اشکی شکل

شما فردی مستقل و متعهد هستید که در زندگی مشترک از همسرتان پشتیبانی می کنید همچنین شما بسیار امروزی و شیک هستید و محفل عروسیتان پر از ایده های نو و شاد و رنگارنگ است.

حلقه نامزدیک رادیوم سیاه

شما فردی دمدمی تا حدی آتشی هستید و همین خصوصیت شما ممکن است باعث شود که در یک عروسی دردسر درست کند.

حلقه نامزدی قلبی

شما فردی رمانتیک بی پروا و بسیار عاشق هستید و شمااعتقادی به جمله مشهور”مختصر و مفید” ندارید و در محفل عروسیتان پیراهن عروس پرچین و پفی ، سالن عروسی با راهرویی پر از گل را انتخاب می کنید.

شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج

شخصیت شناسی از روی حلقه ازدواج

حلقه های ساده و بدون هیچ طرحکاری یا نگین

افرادی که حلقه های ساده و بدون هیچ طرحکاری یا نگینی انتخاب می کنند دارای شخصیتی هستند که در تصمیم گیری ها با مشکل مواجه می شوند و به تنهایی نمی توانند تصمیم بگیرند یا چیزی انتخاب کنند و به همین دلیل سراغ ساده ترین نوع شی ممکن می روند تا خودشان را از فکر کردن و تصمیم گیری های دشوار نجات می دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید