امضای مخبر پای یک مصوبه مهم

کدخبر: ۴۴۲۴۵۶
معاون اول رییس جمهوری همچنین مصوبه مربوط به تعیین عضو منتخب هیات وزیران در شورای عالی کار را هم ابلاغ کرد.
امضای مخبر پای یک مصوبه مهم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به تهاتر مطالبات و بدهی‌های دو شرکت خصوصی با دولت و همچنین مصوبه مربوط به تعیین عضو منتخب هیات وزیران در شورای عالی کار را ابلاغ کرد.

با امضای محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به تهاتر مطالبات و بدهی‌های دو شرکت خصوصی با دولت ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، با پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر تهاتر مطالبات دو شرکت «فارس گاز پاور پلنت» و «نیروگاه جنوب اصفهان» از شرکت دولتی مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور جمعاً به مبلغ ۱۹ هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۱۷۴ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۱۸۲ ریال موافقت کرد.

همچنین به موجب مصوبه فوق، مطالبات قطعی دولت از اشخاص حقیقی و حقوقی (تعاونی و خصوصی) که در اجرای این تصویب‌نامه، به شرکت‌ دولتی منتقل شده است با بدهی دولت به شرکت‌های مذکور (اعم از شرکت اصلی و یا شرکت‌های دولتی تابع آنها) بابت مواردی مانند یارانه قیمت‌های تکلیفی (با تأیید سازمان‌حسابرسی) از طریق صدور اسناد تسویه خزانه موضوع قوانین بودجه سنواتی قابل تسویه است.

مصوبه مربوط به تعیین عضو منتخب هیات وزیران در شورای عالی کار ابلاغ شد

معاون اول رییس جمهوری همچنین مصوبه مربوط به تعیین عضو منتخب هیات وزیران در شورای عالی کار را هم ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ و در اجرای بند (ب) ماده (۱۶۷) قانون کار، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را به عنوان عضو شورای عالی کار تعیین کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید