کشف گوشت الاغ و اسب از یک دامداری در جنوب پایتخت

کدخبر: ۴۴۲۴۶۹
اقتصادنیوز: رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ و اسب در یکی از دامداری‌های جنوب تهران خبر داد.
کشف گوشت الاغ و اسب از یک دامداری در جنوب پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس ،سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری عاملان ذبح و توزیع گوشت الاغ و اسب در یکی از دامداری های جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در اوایل هفته جاری خبری در خصوص ذبح چند راس اسب و الاغ در یک دامداری در حوالی یک از روستاهای حاشیه شهر تهران دریافت کردیم که با توجه به اهمیت موضوع و هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به همراه نمایندگان سازمان دامپزشکی تهران به آدرس مذکور، اعزام شدند.

وی تصریح کرد: درحین ورود و در ابتدای کار، متصدی این دامداری از ورود ماموران جلوگیری کرد که با رعایت حقوق شهروندی و تفهیم حکم قضائی از این دامداری بازدید شد که در بررسی های اولیه یک لاشه اسب و ۵۰ کیلو گوشت الاغ و همچنین ۱۰رأس اسب و یک رأس الاغ که برای ذبح به این مکان منتقل شده بودند، کشف شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه متصدی دامداری دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید