رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

بخت گشایی ۲ میلیارد تومانی!

کدخبر: ۴۴۲۶۹۱
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دعانویسی خبر داد که با ترفند بخت گشایی ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.
بخت گشایی ۲ میلیارد تومانی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس؛ سرهنگ کارآگاه سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری دعانویسی خبر داد که با ترفند بخت گشایی 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

 سرهنگ کارآگاه دالوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: 2 خانم جوان برای دستگیری کلاهبرداری حرفه ای به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کردند که در سال 97 با خانمی به اسم «ساناز» که مدعی داشتن قدرت های ماورایی و بخت گشایی است آشنا شده که در مدت 3 سال به دفعات مختلف مبالغی هنگفتی از آنان دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به دفعات مختلف در مجموع 20 میلیارد ریال از شاکیان دریافت کرده بود، تصریح کرد: در چندین عملیات پلیسی، هویت واقعی متهم شناسایی و مشخص شد متهم قبل از شکایت شاکیان، مخفیگاه خود را تغییر داده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: با تلاش کارآگاهان هویت واقعی متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاه جدیدش در محدوده نیاوران دستگیر شد.

سرهنگ دالوند افزود: این شیاد دعانویس، با دستور قضائی روانه زندان شد و کشف سایر جرائم احتمالی در دستورکار قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید