سخنگوی ناجا اعلام کرد:

آخرین وضعیت مرزهای چهارگانه زمینی به عراق

کدخبر: ۴۴۲۶۹۲
سخنگوی ناجا با بیان اینکه خبر باز بودن مرز شلمچه کذب است، گفت: مرزهای چهارگانه زمینی جمهوری اسلامی ایران به سمت عراق کماکان بسته بوده و تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع است.
آخرین وضعیت مرزهای چهارگانه زمینی به عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا دراین باره گفت: اخبار کذبی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که مرز شلمچه باز است و زائران می توانند از آنجا به سمت عراق بروند. از مردم عزیر خواسته می‌شود به شایعات کذب و بی‌اساس منتشره در فضای مجازی مبنی بر باز بودن مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران و عراق توجهی نکنند.

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن رد تمام شایعات منتشره در فضای مجازی مبنی بر باز بودن مرزهای جمهوری اسلامی ایران با عراق تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین تمام مرزهای چهارگانه زمینی جمهوری اسلامی ایران با عراق کماکان بسته بوده و تردد زوار از سمت ایران به عراق ممنوع می‌باشد و اعزام زائران فقط از طریق هوایی امکان پذیر خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا، حاجیان افزود: از مردم عزیز تقاضا می‌شود به شایعات و اکاذیب بی‌اساس در این خصوص توجهی نکرده و اخبار مربوط به اعزام زائران به عراق را از خبرگزاری‌های رسمی پیگیری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید