صدا و سیما گوینده خرمشهر آزاد شد را کشت؟

کدخبر: ۴۴۲۹۴۸
اقتصاد نیوز:در حالی که صدا و سیما رسما خبر داد محمود کریمی علویجه، مجری حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس و گوینده جمله معروف و به یادماندنی «شنوندگان عزیز توجه فرمایید؛ خرمشهر، شهر خون، آزاد شد» به علت بیماری کرونا درگذشته است فارس می گوید او زنده است و اصلا کرونا نگرفته است.
صدا و سیما گوینده خرمشهر آزاد شد را کشت؟

به گزارش اقتصاد نیوز، خبرگزاری صدا و سیما ساعت 9 و 22 دقیقه اعلام کرد: ارسلان کریمی (محمود کریمی علویجه) گوینده حماسی رادیو در دوران دفاع مقدس به علت بیماری کرونا درگذشت. در خبر صدا و سیما شرحی از فعالیت ها به همراه ویدیو آرشیویی از لحظه اعلام آزادی خرمشهر پخش شد. اما خبرگزاری فارس ساعتی بعد به نقل کریمی اعلام کرد: خدا را شکر به بیماری کرونا مبتلا نیستم، حالم خوب است و زنده ام.کریمی گفته خبر فوتم فقط باعث شده که مدام با من تماس بگیرند و جویای احوالم شوند.

کریمی یک

محمود کریمی در دوره جنگ خبرنگار بود کریمی در اواخر سال ۱۳۵۸ به دنبال یک فراخوان عمومی از طرف صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز اصفهان، برای گویندگی برگزیده شد و به عنوان گوینده و سپس نویسنده و گزارشگر در این مرکز فعالیت خود را آغاز کرد.
پس از شروع جنگ وی از رادیو اصفهان به پادگان ابوذر در استان باختران رفت و در رادیوی مستقر در جبهه سرپل ذهاب در منطقه اسلام‌آباد غرب ارتباط مستقیم با جبهه‌های جنگ را تجربه کرد و به گفته خودش «هر روز با یک ضبط پرتابل (سیار) راه می‌افتادم و به دفتر و انبار و ستاد و سنگر [ها]سر می‌زدم». او سپس در اوایل سال ۱۳۶۰ به پخش رادیو در تهران رفت. اما پس از جنگ به بخش پتروشیمی وزارت نفت رفت و در ادامه از طرف پتروشیمی به لندن فرستاده شد و حدود دو سال و نیم  مدیرعامل یک شرکت بود.

 

 

 

 


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید