زایمان عجیب مردی که 40 سال باردار بود

کدخبر: ۴۴۳۱۳۲
اقتصادنیوز:‌مرد بینوا که به دلیل درد و تورم بسیار عجیب شکمی به بیمارستان رفته بود، پس از صحبت با پزشکان متوجه یک موضوع غیر قابل باور در رابطه با خودش شد!
زایمان عجیب مردی که 40 سال باردار بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،پدیده های عجیب و غریب دنیای پزشکی، به عنوان اخبار جالب همیشه مورد توجه بوده و هست بخصوص وقتی ماجرا مربوط به جنین  انسان و موارد مرتبط به زایمان باشد.   قصد داریم به ماجرای مردی بپردازیم که در 40 سالگی متوجه شد بخشی از گذشته اش را مدتها درون بدن خود حمل میکرده، بی آنکه از این ماجرا مطلع باشد. 

"سانجو باگات" مردی که با درد و تورم عجیب شکمی به بیمارستان منتقل شده بود، متوجه حقیقت شوکه کننده ای شد که به سرعت تبدیل به یک خبر داغ جهانی شد. حقیقتی که میگفت او تا به آن روز، تمام سالهای عمرش را همراه برادر یا خواهر دوقلویش زندگی میکرده، بی آنکه از این مسئله اطلاعی داشته باشد.

ورم شدید و غیرقابل باور شکمی او که درست مشابه بارداری  ماه نهم بود، دلیلی شد تا این حقیقت فاش شود. عکسبرداری ها و بررسی های اورژانسی ثابت کرد که چیزی مشابه تومور داخل شکم این مرد وجود دارد و برای خارج کردن آن بایستی جراحی انجام میشد.

همه چیز برای جراحی آماده شد و دکتر " مهتا " و دستیارانش دست بکار شدند. به دلیل مشکل تنفسی بیمار، مشخص بود که فشار زیادی به دیافراگم او وارد شده است بنابراین انتظار میرفت، اندازه تومور کمی بزرگ باشد.

ولی از قرار معلوم، سایز تومور بیشتر از حد تصور پزشکان بزرگ بود و همین اندازه بیش از حد بزرگ تومور، کار را کمی سخت کرده بود برای همین بایستی شکاف بزرگتری ایجاد میشد.

زایمان عجیب

دکتر "متها" گفت:  وقتی برش را بزرگتر کردم ناگهان کیسه ای پر از مایع ترکید و به بیرون از بدن بیمار ریخت، سپس توموری که انتظارش را داشتند نمایان و از بدن بیمار خارج شد اما چیزی که از بدن این مرد خارج شد، تومور نبود بلکه یک جنین کامل نشده بود.

ماجرا عجیب تر شد و پزشکان را بر آن داشت که در این مورد بیشتر بررسی کنند. نتایج بررسی ها نشان داد که این جنین، دوقلویی بود که داخل بدن " سانجو باگات " به صورت ناقص رشد کرده است، مشابه مواردی که پیش از این در موردش اخبار مختلفی منتشر شده است.

شکل ظاهری جنین بسیار عجیب بود و در عین حال که هیچ شباهتی به نوزاد انسان نداشت اما با دیدن آن میشد تشخیص داد که این جنین ناقص و تکامل نیافته ی یک انسان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید