هشدار؛ وزش باد شدید در پایتخت

کدخبر: ۴۴۳۱۴۵
معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران روز آینده صاف، گاهی با وزش باد شدید در بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود.
هشدار؛ وزش باد شدید در پایتخت

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: با توجه به نفوذ سامانه بارشی، امروز بارش پراکنده در استان‌های گلستان و اردبیل همچنین شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی داریم و در گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است. 

وی ادامه داد: روز یکشنبه 4 مهر بارش در استان‌های مازندران و گلستان بیشتر می‌شود و گستره بارش‌ها شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی را نیز دربرمی‌گیرد. 

وی افزود: همچنین روز یکشنبه در ارتفاعات شرق تهران و شمال سمنان بارش پراکنده داریم و این سامانه روز دوشنبه هفته جاری موجب بارش پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا در اردبیل و استان‌های ساحلی خزر و فردا و دوشنبه در شمال‌شرق کشور دمای هوا 8 تا 10 درجه کاهش می‌یابد. 

وی افزود: دریای خزر از امروز تا صبح دوشنبه با توجه به وزش باد شدید مواج خواهد بود. 

اصغری ادامه داد: در سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان همچنین بخش‌هایی از هرمزگان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد داریم. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز و همچنین روز آینده وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در ایلام، غرب خوزستان و جزایر شمالی خلیج‌فارس پیش‌بینی می‌شود و بخش‌های شمالی و مرکز  خلیج‌فارس مواج خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز یکشنبه 4 مهر در استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم و سمنان وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک داریم و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری این شرایط جوی در نوار شرقی کشور حاکم است. 

اصغری افزود: از روز سه‌شنبه هفته جاری و همچنین روز چهارشنبه با شمالی شدن مجدد جریانات روی دریای خزر در استان‌ گیلان بارش باران ودر مازندران، گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در این مدت بارش‌ها در گیلان شدت بیشتری دارد. 

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف، گاهی با وزش باد در بعدازظهر باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 30 و 18 درجه خواهد بود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 39 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمیته دمای 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید