بازداشت زنی که با جسد همسرش زندگی می کرد+ تصاویر

کدخبر: ۴۴۳۴۸۱
زنی که پس از مرگ همسرش جسد او را در خانه نگهداری می کرد توسط پلیس بازداشت شد.
بازداشت زنی که با جسد همسرش زندگی می کرد+ تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس هند زنی را که پس از کشتن همسرش، جسد او را در خانه نگهداری می‌کرد بازداشت کرد. این زن ۲ روز پس از قتل همسرش همچنان جسدش را در خانه نگهداری می‌کرد. این ماجرا روز شه شنبه و زمانی برملا شد که همسایگان پلیس را در جریان استشمام بویی متعفن از خانه این زن قرار دادند. هنگامی که ماموران پلیس در خانه این زن حضور یافتند جسد متلاشی شده یک مرد ۵۵ ساله را که هویتش «سیاما مونداری» اعلام شده پیدا کردند.

بنا به گزارش رسانه‌های محالی «جهینگی» ۴۵ ساله به مدت ۲ روز با جسد همسرش زندگی می‌کرد. این اتفاق در شهر «بهوبانشوار» در ایالت اودیشا هند رخ داد. «اوما شانکار داش»، افسر ارشد تیم تحقیق در این باره گفت: «ما همسر قربانی را بازداشت کردیم. زخم‌های کوچکی روی بدن متوفی وجود دارد، اما علت دقیق مرگ وی با انجام عمل کالبدشکافی مشخص خواهد شد. شرایطی که منجر به مرگ قربانی شده در دست بررسی است.»

همسایگان در حین تحقیقات به پلیس گفتند که این زوج با یکدیگر روابط تیره‌ای داشتند. پلیس بر این باور است که اختلاف زناشویی میان این زوج منجر به قتل‌ این مرد شده است. این در حالی است که یکی از بستگان نزدیک متوفی، به پلیس گفت که جهینگی اقدام به کشتن مونداری کرده است.  تحقیقات پلیس درباره این پرونده ادامه دارد.

دستگیری قاتل

جسد همسر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید