وزیر کشور: آمریکا در سراشیبی سقوط و ذلت است

کدخبر: ۴۴۴۲۵۱
وزیر کشور گفت: پیام آمریکایی‌ها نتیجه‌ای جز خفت و خواری نداشته و خروج این کشور از افغانستان، عراق و سوریه نشان داد که آمریکا در سراشیبی سقوط و ذلت است.
وزیر کشور: آمریکا در سراشیبی سقوط و ذلت است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۸ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل افتخار ایران در ترویج مکتب تشیع و اهل بیت است که دین بزرگی بر گردن همه ایرانیان و حتی جهان تشیع دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بشریت راهی جز تمکین به این مکتب الهی ندارد و انقلاب اسلامی سعی کرده است تا مروج این فرهنگ ناب و ارزشی باشد.

وزیر کشور ادامه داد: استان اردبیل در کنار علما و شخصیت های برجسته از نمایندگان انقلابی و دلسوز بهره می‌برد که با حفظ روحیه اتحاد و همدلی پیگیر مطالبات مردم هستند.

وی افزود: امروز در دنیا دو پیام به گوش می‌رسد که پیام اول از آمریکای فاسد است و پیام دوم نیز پیام انقلاب اسلامی است.

عضو کابینه دولت سیزدهم بیان کرد: پیام آمریکایی‌ها نتیجه‌ای جز خفت و خواری نداشته و خروج این کشور از افغانستان، عراق و سوریه نشان داد که آمریکا در سراشیبی سقوط و ذلت است.

وحیدی پیام انقلاب اسلامی را به عنوان ابرقدرت فرهنگی پیام برخاسته از صلابت و عزت دانست و تصریح کرد: به رغم همه توطئه‌ها انقلاب اسلامی الگوی حکمرانی دنیا را با الهام از مکتب اهل بیت و تشیع تغییر داده و همه ملت‌ها شیفته آن هستند.

وی اظهار کرد: امروز بعد از فراز و نشیب‌های مختلف به حدی از صلابت و قدرت حکمرانی رسیده‌ایم که بر سه محور صداقت، عدالت و صلاحیت سعی داریم بشریت را در مسیر عزت و عظمت قرار دهیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: با وجود فشار ناشی از تحریم‌های اقتصادی و کارشکنی استکبار جهانی بر محور بیانیه گام دوم انقلاب تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت جوانانی همچون سیدحامد عاملی استفاده کرده و انقلاب اسلامی را در مسیر تکامل و تحول قرار دهیم.

وحیدی گفت: در شکل‌گیری دولت اسلامی به عنوان حکمرانی متعالی د کنار تقویت اعتماد سعی داریم تا به دوره همگرایی و همدلی بیشتر بازگردیم.

وی در مورد انتخاب استانداران و ارزیابی بر معیار و محک جوانگرایی و بومی‌گزینی بیان کرد: ما سیدحامد عاملی را به خاطر هیچکس و یا توصیه فردی خاص برنگزیدیم بلکه از بین گزینه‌ها جوانی خلاق، توانمند و خوش‌فکر و آشنا به استان را انتخاب کردیم که به تایید ۷ نماینده استان در مجلس نیز رسیده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید