بستری های کرونا در این شهرستان تک رقمی شد!

کدخبر: ۴۴۴۶۰۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: بستری‌های بیماران مبتلا به کرونا به ۸ تا ۱۰ نفر در شبانه روز رسیده است.
بستری های کرونا در این شهرستان تک رقمی شد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر رضا چمن اظهار کرد: روند نزولی سیر ابتلا و همه‌گیری ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی ادامه‌دار است.

وی با اشاره به کاهش موارد بستری در شرق استان افزود: بستری‌های بیماران مبتلا به کرونا به ۸ تا ۱۰ نفر در شبانه روز رسیده و بسیار کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ادامه داد: در حال حاضر ۶۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز تحت‌پوشش دانشگاه بستری هستند که ۱۲ نفر از این تعداد در آی سی یو بستری است.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون در مجموعه تحت پوشش دانشگاه به سرعت در حال انجام است اضافه کرد: از ابتدای فراگیری کرونا تاکنون ۵۴ هزار و ۲۲۸ نفر مراجعه با علایم مشکوک به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه داشتیم که بالغ بر ۸ هزار نفر با ظن و شک ابتلا به کرونا، بستری شدند.

دکتر چمن افزود: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بسیاری از شاخص ها بر اساس ارزیابی ها، در رتبه های برتر و شاخص ها بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود اضافه کرد: در طول همه گیری کرونا ، با کمبود امکانات و تجهیزات در این دانشگاه مواجه نشدیم و با وجود تمامی چالش ها، تاکنون شرایط خوبی داشتیم.

این عضو ستاد استانی مقابله با کروناویروس تصریح کرد: در بحث واکسن نیز با کمبود مواجه نبوده و در حال حاضر نیز مشکلی وجود ندارد و روند به خوبی در حال انجام است.

وی یادآوری کرد: تا به امروز بالغ بر ۱۹۵ هزار دز واکسن برای ۶۰ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید