آخرین وضعیت دلار و کرونا در ایران/ عادل فردوسی پور به صداوسیما برگشت؟

کدخبر: ۴۴۴۶۸۲
قیمت دلار امروز شنبه 10 مهر ماه با 28 هزار و 100 تومان به کار خود پایان داد؛ همچنین.در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
آخرین وضعیت دلار و کرونا در ایران/ عادل فردوسی پور به صداوسیما برگشت؟

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار که از روز چهارشنبه هفته گذشته وارد کانال 28 هزار تومان شده بود. در آخرین روز از معاملات روز پنجشنبه از مرز 28 هزار و 300 تومان عبور کرد.  این در حالی است که دلار در بازار ارز شنبه دهم مهر ماه  بعد از چند روز صعود  شاهد عقب نشینی بود .دلار شنبه روی 28 هزار و 270 تومان قرار گرفت و در آخرین ساعات معاملات با  28 هزار و 100 تومان به کار خود پایان داد.

 آخرین امار کرونا در ایران

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه ۱۰ مهرماه_ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۰ هزار و ۱۳۵ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به پنج میلیون و ۶۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.  از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون پنج میلیون و ۷۵ هزار و ۴۸۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۲۰ هزار و ۸۸۰ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.از شمار مبتلایان شناسایی شده، هزار و ۶۷۳ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و پنج هزار و ۸۰۲ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

نتایج نهایی آزمون سراسری اعلام شد

نتایج نهایی آزمون سراسری در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از باآزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») بامداد یکشنبه ۴ مهرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده است. همچنین کارنامه نهایی آزمون سراسری امروز جمعه ۹ مهرماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.متقاضیان می‌توانند برای مشاهده کارنامه نهایی به اینجا مراجعه کنند.

خبری مهم درباره عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور مجری برنامه ورزشی ۹۰ از دو سال پیش  با نظر مستقیم مدیر شبکه سوم سیما اجازه فعالیت در این شبکه را پیدا نکرد.اقدامی که با اعتراض  گسترده هواداران ورزش در ایران مواجه شد. با این حال امروز پیمان جبلی رییس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد بازگشت عادل فردوسی پور به برنامه‌های این سازمان از نظر او «منعی ندارد» و فردوسی پور می تواند برنامه خود را شروع کند. این خبر با استقبال طرفداران عادل مواجه و به یکی از اخبار پر بازدید روز تبدیل شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید