پیش بینی مهم مقتدی صدر درباره پارلمان آینده عراق

کدخبر: ۴۴۴۹۱۹
رهبر جریان صدر عراق امروز، یکشنبه تاکید کرد، عراق نیاز به درایت و فکر دارد نه فقط قدرت. او در عین حال اشاره کرد جریان صدر به بالاترین تعداد کرسی‌های پارلمان آینده دست خواهد یافت.
پیش بینی مهم مقتدی صدر درباره  پارلمان آینده عراق

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در کنفرانس خبری فراکسیون متبوعش در نجف اظهار کرد: میهن نیاز به تلاش‌های خیرین، اصلاح‌طلبان، صلح، همبستگی و درایت دارد. عراق تا کی باید در میان فساد بماند، نه اینکه فساد باید برچیده شود و اصلاحات جایش را بگیرد و صلح سراسر عراق را بگیرد. آیا اشغالگری، تروریسم، گرسنگی و ترس کافی نیست، کی می‌خواهیم در صلح و امنیت زندگی کنیم.

او اضافه کرد: تا کی این درگیری‌های سیاسی و حزبی و دعوا بین ما وجود خواهد داشت؟ درگیری و جنگ بس نیست. عراق نیاز به صلح، همبستگی، درایت، عقل و فکر، قدرت دارد تا مقابل دشمنانی نظیر آمریکا، اسرائیل، تروریسم و سازش با اشغالگران بایستد.

رهبر جریان صدر گفت، فراکسیون صدر بیشترین شانس را برای کسب بالاترین تعداد کرسی‌های پارلمان دارد و باید زمام امور را در وهله اول از صلح به دست بگیرد.

مقتدی صدر اشاره کرد: ملت عراق دیگر طاقت ندارند چه ما چیز جدید بیاوریم یا نیاوریم. فراکسیون صدر باید قدرت مسؤولیت پذیری و نوآوری داشته باشد و در جهت خواسته‌های ملت عمل کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید