داعش رسما مسئولیت انفجار عراق را پذیرفت

کدخبر: ۴۴۴۹۳۲
گروه تروریستی داعش به شکل رسمی، مسئولیت انفجار تروریستی امروز عراق را بر عهده گرفت.
داعش رسما مسئولیت انفجار عراق را پذیرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حساب توییتری شبکه النجبای عراق اعلام کرد گروه‌های تروریستی داعش مسئولیت انفجار تروریستی امروز عراق را بر عهده گرفتند.

این شبکه همچنین اعلام کرد گروه‌های تروریستی، نام عامل این انفجار را «ابوجلاد» خوانده و گفته اند وی فردی عراقی الاصل بوده است.

ظهر امروز رسانه‌های خبری به نقل از نیرو‌های امنیتی عراق اعلام کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده به همراه تروریست انتحاری که آن را هدایت می‌کرد، در شهر الرمادی منفجر شد.

ژنرال «ناصر الغنام» فرمانده عملیات الانبار در این بیانیه گفت: در یک مجموعه عملیات اطلاعاتی، نیرو‌های امنیتی ما متوجه شدند که در شهر الرمادی استان الانبار یک تروریست انتحاری در خودروی بمب‌گذاری شده در حرکت است. بعد از شناسایی آن برای جلوگیری از انفجار در مناطق شلوغ نظامیان به سمت خودرو تیراندازی کرده و عامل انتحاری مجبور شد درون این اتومبیل خود را منفجر کند. این انفجار تلفات و خساراتی نداشته است.

سه روز پیش نیز بر اثر حمله عناصر باقی‌مانده از تروریست‎های داعش در عراق به نیرو‌های امنیتی این کشور ۷ تن از این نیرو‌ها کشته و زخمی شدند. تا کنون نیرو‌های امنیتی و الحشد الشعبی عراق عملیات‌های مختلف جست و‌جو و پاکسازی را در استان‌های کرکوک، صلاح‌الدین، دیالی، الانبار و موصل انجام می‌دهند، اما با این حال باز هم از حملات تروریست‌های داعش در امان نیستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید