شناسایی و دستگیری ضارب پلیس در لارستان

کدخبر: ۴۴۵۱۳۲
جانشین انتظامی شهرستان لارستان از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به سمت ماموران پلیس در این شهرستان توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد.
شناسایی و دستگیری ضارب پلیس در لارستان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ ناصر حیدری در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: روز ۲۸ اسفندماه سال ۹۹ یکی از ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که بالای تیر برق بود مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حیدری افزود: فرد مذکور که قصد سرقت ترانس برق داشته با رویت پلیس با یک قبضه اسلحه کلت به سمت افسر گشت تیراندازی و وی را از ناحیه پا مجروح و قبل از حضور نیروهای کمکی از محل متواری می‌شود.

جانشین انتظامی لارستان بیان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل این حادثه آغاز شد و ماموران پلیس امنیت عمومی پس از ۶ ماه موفق شدند متهم ۲۸ ساله را در یکی از بخش‌های شهرستان اِوَز، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

حیدری با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: تلاش برای کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی ادامه دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر قانون هرگونه تعرض و تمرد علیه ماموران انتظامی حین خدمت و ماموریت جرم محسوب می‌شود و برابر قانون برخورد خواهد شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید