گزارش «سی‌بی‌اس» از اختلال در فیس‌بوک

ایمیل داخلی کارکنان فیس‌بوک مختل شد

کدخبر: ۴۴۵۲۱۳
سی‌بی‌اس نیوز در گزارش نوشته که «فیس‌بوک روز دوشنبه اعلام کرد که سرویس‌های آن قطع شده اما دلیل خرابی وب‌سایت‌ها و برنامه‌های آن را اعلام نکرده است».
 ایمیل داخلی کارکنان فیس‌بوک مختل شد

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روز آ روز ،  سی‌بی‌اس در گزارشی نوشت:  «گزارشات در DownDetector.com نشان می‌دهد که قطعی‌ها حدود ساعت ۱۲ شب[به وقت محلی] آغاز شده است. 

یک منبع به CBS News گفت که کارکنان فیس بوک همچنین نتوانستند از ایمیل داخلی شرکت در روز دوشنبه استفاده کنند.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما می‌دانیم که برخی از افراد در دسترسی به برنامه فیس بوک مشکل دارند. ما در تلاش هستیم تا اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی برگردد و برای هر گونه مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.»

این گزارش ادامه داده که «مایک شروفر مدیر ارشد فناوری این شرکت نیز در توییتی به این صورت عذرخواهی کرد: «عذرخواهی صمیمانه از همه کسانی که در حال حاضر تحت تأثیر قطع خدمات فیس بوک قرار گرفته‌اند. ما دچار مشکلات شبکه‌ای شده‌ایم و چند تیم مشغول فعالیت‌اند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اشکالات پیش آمده رفع شود و در اسرع وقت بازیابی شود».

بنا بر گزارش سی‌بی‌اس ، این خاموشی صبح روز بعد از پخش مصاحبه ۶۰ دقیقه با یک افشاگر صورت می‌گیرد که می‌گوید فیس بوک از افزایش نفرت، اطلاعات غلط و ناآرامی‌ها آگاه است اما آنچه را که می‌داند پنهان می‌کند. فیس‌بوک این ادعاها را رد کرده است.

در سال ۲۰۱۹، فیس‌بوک قطعی مشابهی را تجربه کرد که چندین ساعت به طول انجامید. روز بعد این شرکت تغییر شکل سرور را دلیل قطعی عنوان کرد»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید