تکذیب جلوگیری از ورود کارمندان واکسن نزده

کدخبر: ۴۴۵۳۱۹
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد ملی عدم تزریق واکسن نیز نقض پروتکل بهداشتی است، گفت: همین ضوابط نیز برای گروه های شغلی خواهد بود که در صورت عدم واکسیناسیون آن صنف مطابق ضوابط و مقررات قانونی برخورد خواهد شد.
تکذیب جلوگیری از ورود کارمندان واکسن نزده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه ممانعت از ورود و غیبت کارمندانی که واکسن نزده اند، خلاف واقع است، گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کارمندان و کارکنان دولت موظف هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

مهندس محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه کارمندانی که واکسن دریافت نکنند بزودی با مصوبه ستاد کرونا مشمول جرایم و مجازات های قانونی می‌شوند، اظهار کرد: در برنامه ریزی انجام شده ممانعت از ورود و غیبت ذکر نشده و این موضوع خلاف واقع است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی کارمندان و کارکنان دولت موظف هستند که پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری را رعایت کنند، گفت: در غیر این صورت مدیر مربوطه موظف است به کارمند مربوطه به عنوان ناقض پروتکل بهداشتی تذکر دهد.

مهندس فرهادی تصریح کرد: در صورت تمرد مدیر مربوطه می تواند آن فرد را به هیات بدوی تخلفات کارکنان دولت معرفی کند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه براساس تصمیم ستاد ملی عدم تزریق واکسن نیز نقض پروتکل بهداشتی است، عنوان کرد: همین ضوابط نیز برای گروه های شغلی خواهد بود که در صورت عدم واکسیناسیون آن صنف مطابق ضوابط و مقررات قانونی برخورد خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی افزود: بر اساس این برنامه همه مشاغل در تمام شهرها با رنگ بندی قرمز تا آبی فعال خواهند بود؛ در ضمن این برنامه به ستاد ملی ارسال شده است که در صورت تصویب لازم الاجرا خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید