رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس؛

افزایش 3 تا 7 میلیون تومانی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی

کدخبر: ۴۴۵۵۲۳
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: مصوبه رتبه بندی فراتر از آن است که معلمان تصور می‌کنند! برای گروه‌های پایین حداقل ۳ میلیون تومان افزایش حقوق خواهیم داشت و معلمانی که فوق لیسانس هستند افزایش حقوقشان به ۷ میلیون تومان می‌رسد.
افزایش 3 تا 7 میلیون تومانی حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جی پلاس؛ منادی سفیدانرئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اعلام کرد: حقوق معلمان بعد از تصویب و اجرای رتبه‌بندی بین سه تا هفت میلیون تومان زیاد می‌شود.

خواستار تصویب هرچه سریعتر لایحه‌ی رتبه‌بندی در مجلس شورای اسلامی شدند.

معلمان می‌گویند: هرچه تصویب این لایحه به درازا بکشد، اجرایی شدن و تامین اعتبار برای آن دشوار خواهد بود. این درحالیست که مشخص نیست بعد از اجرای رتبه‌بندی چقدر به حقوق معلمان افزوده می‌شود و آیا آنگونه که خود جامعه‌ی هدف می‌خواهند برابرسازی با اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مقدور خواهد بود.
در همین رابطه، علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار داشته است: مصوبه رتبه بندی فراتر از آن است که معلمان تصور می‌کنند! ضمن اینکه ۸۰ درصد حقوق فرهنگیان در آموزش عالی کمتر از چیزی که هست، نمی‌شود و معلمان صرفاً نسبت به رتبه بندی افزایش حقوق خواهند داشت. برای گروه‌های پایین حداقل ۳ میلیون تومان افزایش حقوق خواهیم داشت و معلمانی که فوق لیسانس هستند افزایش حقوقشان به ۷ میلیون تومان می‌رسد.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید