معرفی ۵ ماده غذایی که نباید بعد از خوردن انبه مصرف کنید

کدخبر: ۴۴۵۷۳۸
اقتصادنیوز:مواد غذایی وجود دارند که نباید بلافاصه پس از خوردن انبه مصرف کنید، زیرا باعث ناراحتی‌های گوارشی می‌شوند.
معرفی ۵ ماده غذایی که نباید بعد از خوردن انبه مصرف کنید

به گزارش اقتصادنیوزبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از DnaIndia، فصل انبه است و چه کسی است که شاه میوه‌ها را دوست نداشته باشد، انبه دارای منابع غنی از ویتامین‌ها، همچنین دارای عطر و طعم منحصر به فرد است.  با این حال،   ۵ ماده غذایی وجود دارد که نباید آن‌ها را بلافاصله بعد از خوردن انبه مصرف کرد تا مبادا دچار ناراحتی معده شده یا بعداً احساس بیماری کنید.

۱- آب

نباید بلافاصله بعد از خوردن انبه آب بنوشید. این کار باعث می‌شود سطح اسید معده بالا بیاید و در نتیجه دچار درد معده شوید. نوشیدن آب را حداقل نیم ساعت بعد از خوردن انبه به تعویق بیندازید.

۲-کشک

شما نباید انبه را با کشک میل کنید، زیرا انبه و کشک باعث ایجاد گرما و سرما در بدن می‌شوند که می‌تواند موجب مشکلات متعددی از جمله مشکلات پوستی و جلوگیری از دفع سموم در بدن شود.

۳-کدو

خوردن کدو بلافاصله پس از مصرف انبه می‌تواند باعث تهوع، استفراغ و مشکل در تنفس شود.

۴-فلفل قرمز و غذا‌های تند

خوردن فلفل قرمز و غذا‌های تند بعد از خوردن انبه می‌تواند باعث ناراحتی معده شود، همچنین با بالا رفتن سطح گرمی بدن باعث عارضه‌های پوستی می‌شود.

۵-نوشیدنی گازدار

مصرف نوشیدنی‌های گازدار بلافاصله پس از خوردن انبه نیز می‌تواند مضر باشد. در انبه قند زیادی وجود دارد و نوشیدنی‌های گازدار نیز دارای قند بالایی هستند. این می‌تواند سطح قند خون شما را افزایش دهد و می‌تواند برای بیماران دیابتی بسیار خطرناک باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید