ورودی‌های تهران قفل شد

کدخبر: ۴۴۵۸۴۳
اقتصادنیوز : فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۱۵ به سمت تهران یکطرفه شده است، شاهد ترافیک فوق سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه و همچنین پس زدگی بار ترافیکی را در جاجرود و آزادراه پردیس به تهران شاهد هستیم.
ورودی‌های تهران قفل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس، در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگ‌راه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: از ساعت ۱۳ امروز با حضور عوامل پلیس راه، محور هراز از آبعلی به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۵ لغایت ۰۰ بامداد محور هراز از شمال به جنوب به صورت یکطرفه درآمده است و احتمال تمدید این محدودیت وجود دارد.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم، سنگین و در برخی مناطق با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه عادی و روان است اما از شمال به جنوب این محور با ترافیک سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در برخی مناطق مانند گیلاوند، مهرآباد و گدوک مواجه هستیم.

کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه به سمت تهران، در محدوده آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری بار ترافیکی روبرو هستیم و توصیه اکید داریم هموطنانی که سفر خود را آغاز نکرده‌اند، بازگشت از سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگ‌راه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و هم‌وطنان بدون گره ترافیکی و ترافیک‌های سنگین در حال عبور از این محورهای بزرگراهی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، اعلام کرد: هم‌وطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان رقم بزنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید