درخواست فوری منصوریان پس از ابتلا به کرونا/ شب قبل با عابدزاده در رستوران شام خوردم

کدخبر: ۴۴۶۲۳۸
سرمربی تیم صنعت نفت گفت: شب پیش از اینکه تست کرونایم مثبت اعلام شود حالم خوب بود و حتی شب قبل تر در رستوران خود میزبان احمد رضا عابدزاده بودم و با هم شام خوردیم.
درخواست فوری منصوریان پس از ابتلا به کرونا/ شب قبل با عابدزاده در رستوران شام خوردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، سرمربی تیم صنعت نفت درباره چگونگی ابتلای خود به کرونا گفت: متاسفانه تست کرونای من در حالی مثبت اعلام شد که اصلا نمی دانستم به این ویروس مبتلا شدم. سینوس های من همیشه قبل از فصل بهار و پاییز عود می کند و دچار سردرد می شوم. اینبار که دچار سردرد شدم تست دادم که متاسفانه مثبت اعلام شد. از رضا عنایتی و بازیکنان تیم هوادار عذرخواهی می کنم که در جریان بازی دوستانه با هوادار با آنها برخورد داشتم و به خاطر علاقه ای که به آقا رضا و شاگردانش داشتم با آنها دیده بوسی کردم. خواهش من از رضا عنایتی و بچه های تیم هوادار این است که تست بدهند. 

 علیرضا منصوریان ادامه داد: شب پیش از اینکه تست کرونایم مثبت اعلام شود حالم خوب بود و حتی شب قبل تر در رستوران خود میزبان احمد رضا عابدزاده بودم و با هم شام خوردیم. اما دیروز سردرد شدید گرفتم و تست PCR دادم که متاسفانه نتیجه تست مثبت اعلام شد. به هر صورت از همه دوستانی که پیام دادند و برایم آرزوی سلامتی کردند تشکر می کنم و امیدوارم کسانی که به این ویروس مبتلا شده اند به سرعت سلامتی خود را به دست بیاورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید