هشدار نسبت به موج جدید کرونا در ایران

کدخبر: ۴۴۶۴۰۲
اقتصادنیوز: رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: با افزایش پوشش واکسیناسیون می توان با مدیریت موج هایی که در آینده بروز پیدا می کنند، مواجه شویم.
هشدار نسبت به موج جدید کرونا در ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان پیام طبرسی، فوق تخصص بیماری های عفونی و رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در مورد موج های بعدی کرونا اظهار کرد: ما صد در صد یک موج جدیدی را دوباره خواهیم داشت و مجددا شاهد افزایش آمار ابتلا و بستری و حتی مرگ و میر خواهیم بود.

طبرسی افزود: پیش بینی ما این است که این موج جدید در اوایل آبان آغاز شود. مهم این است که این موج جدید برای ما به شکل بحران درنیاید و مثل موج پنجم شاهد ابتلا روزانه پنجاه هزار نفر به کرونا و شش هزار نفر بستری نباشیم.

او ادامه داد: اگر موج قابلیت مهندسی شدن را داشته باشد و ما بتوانیم مواجهه درستی با آن داشته باشیم و همچنین پوشش واکسیناسیون تکمیل شود و افراد پرخطر مراقب باشند و در معرض ابتلا به بیماری قرار نگیرند و شاهد پوشش واکسیناسیون در هشتاد و پنج درصد جامعه باشیم، می توانیم جلوی بروز موج را بگیریم و از بحرانی شدن آن پیشگیری کنیم.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که کرونا تا چند ماه آینده به طور کامل از بین نخواهد رفت و ما هم باید مثل سایر کشورها که با افزایش پوشش واکسیناسیون در حال کنترل و مدیریت پاندمی هستند، رفتار کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید