تغییرات در نحوه صدور معافیت تحصیلی مشمولان

کدخبر: ۴۴۶۸۸۰
اقتصادنیوز: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از صدور اینترنتی معافیت تحصیلی دانشجویان داخل کشور خبر داد.
تغییرات در نحوه صدور معافیت تحصیلی مشمولان

به گزارش اقتصادنیوز تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار کرد: در راستای هوشمندسازی خدمات سازمان و کاهش مراجعات حضوری مشمولان با تلاش های صورت گرفته امکان صدور اینترنتی معافیت تحصیلی دانشجویان داخل کشور فراهم شده است.

وی با تاکید براینکه شرط اصلی بهره مندی از معافیت تحصیلی، نداشتن غیبت سربازی است، گفت: کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، می توانند پس از دریافت کد سخا از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) و با ورود به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و انتخاب درگاه خدمات الکترونیک برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی خود اقدام کنند.

سردار مهری گفت: برای راهنمایی بیشتر مشمولان در فرآیند صدور اینترنتی معافیت تحصیلی، موشن گرافی این موضوع در پایگاه اطلاع رسانی سازمان و کانال های آن بارگذاری شده و قابل بهره برداری است.

وی با بیان اینکه سربازان حین خدمت در صورت قبولی در مقطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص می شوند، افزود: کارکنان وظیفه نیز می توانند به صورت اینترنتی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و پس از تایید مجوز ثبت نام توسط دانشگاه، نسبت به طی مراحل ترخیص از خدمت از طریق معاونت های وظیفه عمومی سراسر کشوراقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید