سرپرست وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان به‌صورت حضوری

کدخبر: ۴۴۷۳۰۴
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با واکسینه شدن حدود ۶۰ درصد از دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، مدارس از نیمه دوم آبان به صورت حضوری بازگشایی می‌شود.
بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان به‌صورت حضوری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ؛ علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از امکانات آموزشی قرچک و شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دو هفته اجرای طرح سراسری واکسیناسیون دانش آموزان، حدود ۶۰ درصد از افراد واجد شرایط علیه بیماری کرونا وکاسینه شدند و امید است که با مراجعه مابقی افراد، شرایط برای بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان فراهم شود.

وی افزود: فعالیت دانش آموزان به صورت حضوری را از نیمه دوم آبان ماه به صورت رسمی آغاز می کنیم.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به شرایط مناطق مختلف کشور و وضعیت رنگ‌بندی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط بازگشایی مدارس فراهم می‌شود و در هر منطقه آموزش و پرورش مدیران مناطق، مدارس و اولیاء و مربیان بسته به نوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زمان فعالیت مدارس را تعیین می‌کنند و در صورت تائید از سوی آنان، مدرسه به صورت کامل حضوری می‌شود.

وی با اشاره به تراکم بالای دانش‌آموزی در شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: مهاجرپذیر بودن شهرستان‌های استان تهران موجب می‌شود که همه ساله تعداد زیادی دانش‌آموز، به مجموعه شهرستان‌های اضافه گردد به طوری که امسال، ۶۰ هزار دانش‌آموز جدید در مدارس شهرستان‌های استان تهران به تحصیل خواهند پرداخت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید