بایدن و پاپ فرانسیس دیدار می کنند

کدخبر: ۴۴۷۳۳۸
کاخ سفید از دیدار جو بایدن و رهبر کاتولیک‌های جهان در آینده نزدیک در پایتخت ایتالیا خبر داد.
بایدن و پاپ فرانسیس دیدار می کنند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کاخ سفید امروز (پنج‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای از دیدار « جو بایدن » رئیس‌جمهور آمریکا، و «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان تا پایان ماه جاری میلادی خبر داد.

نیویورک پست گزارش داد، بنابر اعلام این وبگاه خبری بایدن همواره تمایل خود را به ملاقات با پاپ فرانسیس ابراز کرده است و اکنون اعلام شد که این دو مقام در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) با یکدیگر در «رم» پایتخت ایتالیا، دیدار خواهند کرد.

«جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید در بیانیه امروز خود گفت: «بایدن و همسرش در تاریخ ۲۹ اکتبر از واتیکان دیدار خواهند کرد و با پاپ فرانسیس نیز ملاقاتی خواهند داشت.»

سخنگوی کاخ سفید «صحبت درباره مسائل اساسی مردم ازجمله نحوه پایان دادن به همه‌گیری کرونا، مقابله با بحران آب و هوا و فقر» را ازجمله مباحث این دیدار مطرح کرد.

بایدن برای حضور در نشست گروه جی ۲۰ در رم، اواخر ماه آینده میلادی (۸ و ۹ آبان) در ایتالیا خواهد بود و این دیدار نیز در حاشیه نشست گروه جی ۲۰ انجام می‌شود.

دیدار رئیس‌جمهور آمریکا و پاپ فرانسیس پس از دیدار هفته گذشته «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، و رهبر کاتولیک‌ها جهان انجام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید