قیافه کارداشیان ها قبل معروف شدن

کدخبر: ۴۴۷۵۳۷
اقتصادنیوز : کارداشیان ها خانواده ای که به خانواده پرحاشیه معروف هستند و از نظر اکثر آدمها آنها بسیار زیبا و بی نقص هستند اما حقیقت ماجرا چیز دیگریست.
قیافه کارداشیان ها قبل معروف شدن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،کارداشیان ها و جنرها که به قول برخی اصلا مشخص نیست که چرا و به چه دلیل به این شهرت و ثروت دست پیدا کرده اند، اغلب ادعا می کنند که هیچ نوع عمل زیبایی انجام نداده اند و زیبایی نچرال و کاملا طبیعی دارند در صورتی که دیدن تصاویر گذشته ی اعضای این خانواده پرحاشیه میتواند حقیقت را به گونه ای دیگر نشان دهد، تصاویری که در این بخش  برای گویا بودن این مسئله خواهید دید. البته که تغییر سن و گذر زمان در تغییر چهره چه بسا زیباتر شدن انسان تاثیر بگذارد اما برخی از تغییرات تنها کار زندگی مرفه و شرایط خوب نیست.

کریس جنر

با کریستن مری "کریس" جنر مادر خانواده کارداشیان و جنر شروع می کنیم که تغییر فرم و زاویه های صورتش طی این چند ساله نشان میدهد که او برای جذابیت بیشتر صورتش چه روش های زیبایی را انجام داده است.

کریس جنر

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان که به دلیل حواشی زیاد و منشوری بودنش بیشتر از دیگر اعضای خانواده اش درمیان کاربران فضای مجازی  شناخته شده است هم در سرچ های گوگل، تصاویری تحت عنوان قبل و بعد از جراحی زیبایی  دارد.

 کبم کارداشیان

کورتنی کارداشیان

کورتنی کارداشیان که همراه مادر و خواهرانش به نحوی وارد عرصه شهرت و مد شد تصویر قبل و بعد در گوگل دارد اما چندان اثری از جراحی زیبایی روی صورت او در تصاویر مشخص نیست و اکثرا معتقدند او چهره اش سالهاست که طبیعی است و تغییری در آن ایجاد نشده است.

کورتنی کارداشیان

کلویی کارداشیان

واضح ترین تغییر او در طول این سالها، کاهش وزنش بوده و کمی بهبود در وضعیت پوستش که پیش از این به هیچ وجه مناسب نبود و بارها به او پیشنهاد رسیدگی بیشتر به پوستش شده بود.

 کلویی کارداشیان

کایلی جنر

شاید یکی از کارداشیان- جنر هایی که تصویر قبل و بعدش سالهاست با سوال منتشر میشود کایلی باشد. کایلی که تغییر چهره اش به شدت مشهود است اما همچنان ادعا می کند هیچ جراحی زیبایی انجام نداده و حجم دهی لبهایش را با روشی خانگی انجام داده است اما این گفته برای همه قابل باورنیست.

کایلی جنر

کندال جنر

و اما کندال جنر مدلینگ که شما را با قضاوت در مورد تصویر قدیمی و جدید او تنها می گذاریم.

کندال جنر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید