هشدار؛ محرومیت در انتظار واکسن‌گریز‌ها

کدخبر: ۴۴۸۲۰۵
فرماندار مهریز از اعمال محرومیت و سختگیری برای واکسن‌نزده‌ها در این شهرستان خبر داد.
هشدار؛ محرومیت در انتظار واکسن‌گریز‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا زارع زاده فرماندار مهریز در نشست ستاد مقابله با کرونای این شهرستان،گفت: مقرر شد اتاق اصناف پروانه کسب را منوط به ارائه کارت واکسن ادر کنند و ادارات شهرستان مدت ۲۴ ساعت وضعیت واکسیناسیون افراد تحت پوشش خود را به فرمانداری اعلام نمایند.

او افزود: از هفته آینده در صورت عدم انجام واکسیناسیون پرسنل دستگاه‌های اداری از ورود افراد به آن اداره اکیدا خودداری گردد.

زارع زاده در خصوص تسهیلات بانکی نیز، گفت: بانک‌ها ارائه تسهیلات بانکی را منوط به ارائه کارت واکسن نمایند.

او ادامه داد: دفترخانه‌های رسمی ازدواج جاری شدن خطبه عقد را منوط به ارائه کارت واکسن نمایند.

فرماندار مهریز در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز، گفت: اداره آموزش و پرورش از کلیه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال تصویر کارت واکسن را اخذ و دانش آموزان واکسینه نشده را ملزم به انجام واکسیناسیون نماید و همچنین از حضور دانش آموزان در کلاس‌های حضوری ممانعت به عمل آورد.

زارع زاده ادامه داد: اداره ورزش و جوانان کلیه باشگاه‌های ورزشی را جهت انجام واکسیناسیون به مرکز تجمیعی ارجاع نمایند و پذیرش مراجعه کنندگان منوط به ارائه کارت واکسن نمایند.

او گفت: مقرر شد از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی به کلیه مدیران شرکت‌ها و کارخانجات اعلام تا وضعیت واکسیناسیون کرونای کارگران تحت امر خود را بررسی و نتیجه را به فرمانداری اعلام تا با همکاری شبکه بهداشت و درمان هماهنگی لازم پیرامون انجام واکسیناسیون ۱۰۰ درصدی صنایع صورت گیرد.

فرماندار مهریز تصریح کرد: مهریز در وضعیت نارنجی شکننده قرار دارد، همشهریان گرامی شیوه نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید