جزئیات تشکیل یک کمیته جدید در مجلس از زبان میرتاج الدینی

کدخبر: ۴۴۸۵۷۲
نماینده تبریز در مجلس گفت: احیای نگاه کلان و تفکر راهبردی در مجلس، تدوین برنامه راهبردی مجلس یازدهم با اولویت‌بندی مسائل و مشکلات جامعه، هم‌اندیشی و تضارب آرا در مسائل مهم و اساسی کشور و اقدام بموقع نسبت به طرح‌های مهم و سازنده و دوری از روزمرگی غیرمفید در مجلس از دیگر اهداف این فراکسیون است.
جزئیات تشکیل یک کمیته جدید در مجلس از زبان میرتاج الدینی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ریاست سهیل یحیی‌زاده خبر داد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از تشکیل کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات در فراکسیون راهبردی مجلس، حمایت از توسعه شبکه ملی اطلاعات، توسعه شبکه ثابت و همراه و حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و توسعه و حمایت از تولیدات مخابراتی داخلی و شبکه است.

وی درباره اولویت‌ها و اهداف فراکسیون راهبردی مجلس، ادامه داد: در این فراکسیون می‌خواهیم مسئله‌محور باشیم و با برنامه‌ریزی چهارساله نگاهی راهبردی به امور داشته باشیم همچنین اولویت‌های جامعه را با نظر اعضا تعیین می‌کنیم تا مسائل اصلی را به‌طور ویژه در دوره‌ای چهارساله پیش ببریم.

نماینده تبریز در مجلس افزود: احیای نگاه کلان و تفکر راهبردی در مجلس، تدوین برنامه راهبردی مجلس یازدهم با اولویت‌بندی مسائل و مشکلات جامعه، هم‌اندیشی و تضارب آرا در مسائل مهم و اساسی کشور و اقدام بموقع نسبت به طرح‌های مهم و سازنده و دوری از روزمرگی غیرمفید در مجلس از دیگر اهداف این فراکسیون است.

رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت که سهیل یحیی‌زاده از اعضای کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان مدیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات این فراکسیون منصوب شد. قرار است در این فراکسیون فضای تعاملی بین فعالین بخش و مجلس توسط یحیی‌زاده توسعه پیدا کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید