خوراک ویکتوریا بکهام برای پیرنشدن پوستش

کدخبر: ۴۴۹۰۱۷
ویکتوریا بکهام بر خلاف سنی که دارد، دارای پوست زیبا و جوانی می باشد. ویکتوریا بکهام برای مراقبت از پوستش از مواد غذایی خاصی در رژیم غذایی خود استفاده کند.
خوراک ویکتوریا بکهام برای پیرنشدن پوستش
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک؛ ویکتوریا بکهام برای پیرنشدن پوستش چی میخوره؟ احتمالاً شما هم تصور می کنید که ویکتوریا بکهام سی سال سن دارد؛ در حالی که او 43 ساله است و بسیاری از ما باورمان نمی شود. او در این سن نه تنها تناسب اندام دارد، بلکه پوستش کاملاً بی عیب و نقص است.

این مدل معروف به سلامتی خود بسیار اهمیت می دهد، همیشه ضد آفتاب می زند، آب زیادی می نوشد، به طور منظم ویتامین مصرف می کند و همچنین رژیم غذایی خوبی دارد که در این قسمت از بهداشت و سلامت نمناک قصد داریم مواد غذایی مهمی که او در رژیمش جای می دهد و به سلامت پوستش کمک کرده است را به شما معرفی کنیم.

پوست ویکتوریا بکهام

آووکادو

همه ما می توانیم از خوردن آووکادو به شکل های مختلف لذت ببریم. فقط باید بفهمیم که دوست داریم آن را با چه چیزی همراه کنیم. چربی سالم در آووکادو برای قلب و پوست بسیار مفید است و سطح کلسترول بد را کاهش می دهد. می توانید آن را در وعده صبحانه مصرف کنید یا داخل اسموتی بریزید یا در ساندویچ خود قرار دهید. گزینه ها بسیار زیاد است.

آجیل

آجیل منبع خوبی از چربی های سالم است و شما را در طولانی مدت سیر نگه می دارد و مواد مغذی بالایی دارد. چربی های سالم موجود در آجیل به پوست کمک می کند که درخشان تر باشد؛ مخصوصاً بادام و بادام هندی که به شدت برای پوست مفید هستند و از سرطان نیز جلوگیری می کنند.

آجیل برای پوست

دانه ها

انواع دانه ها جزو مواد غذایی هستند که در رژیم غذایی ویکتوریا جای می گیرد. او از بذر کتان و دانه چیا در جودوسر یا اسموتی استفاده می کند البته دانه کدو تنبل و شاهدانه نیز مورد علاقه او است.

سالمون

در مطلب " تک راز زیبایی پوست همسر دیوید بکهام " به این مورد اشاره کردیم و دانستید که او همیشه مراقب است که با مشکلات پوستی مثل آکنه مواجه نشود.

البته قبلا این مشکل را داشت و به یک متخصص پوست مراجعه کرد و به او توصیه شد که ماهی سالمون استفاده کند. او ماهی سالمون را در یکی از وعده های غذایی خود جای می دهد. حتی ممکن است سالمون دودی را داخل املت هم استفاده کند که به سلامت پوستش کمک کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید