آتش سوزی بیمارستانی در قلب تهران + عکس

کدخبر: ۴۴۹۲۲۳
سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه آتش سوزی در بیمارستانی در خیابان انقلاب را تشریح کرد.
آتش سوزی بیمارستانی در قلب تهران  + عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد:ساعت ۵:۳۱ صبح امروز یک مورد آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سازمان آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده شد که ۳ ایستگاه به همراه خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی افزود:آتش نشان ها در محل مشاهده کردند که در محل حیاط این بیمارستان ۷ طبقه فضایی را با سیمان و پروفیل های آهنی به منظور محل تاسیسات ساخته شده است که در این محل آتش سوزی رخ داده و ورق های پشم شیشه در حال سوختن هستند.

آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان انقلاب تهران + عکس

سخنگوی سازمان آتشنشانی گفت: بیشتر آتش مربوط به ورق های پشم شیشه، یونولیت و وسایل حفاظتی است و میزان شعله در ابتدا زیاد بود و به بخشی از تاسیسات آتش رسیده بود.

ملکی گفت:میزان شعله و حرارت زیاد بود و به بخشی از تاسیسات آسیب زده بود و مقداری دود به بخش ها نفوذ کرده بود.

آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان انقلاب تهران + عکس

آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان انقلاب تهران + عکس

وی ادامه داد: آتش نشان ها همزمان با خاموش کردن آتش به داخل طبقات رفتند و ۳۰ نفر از بیماران برای اطمینان بیشتر به بخش های دیگر منتقل شدند.

ملکی گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان تاکید کرد: یکی از ساختمان هایی که آسیب زا است، ساختمان هایی با کاربری درمانی بوده زیرا کسانی که در این ساختمان ها حضور دارند بیمار هستند و به تنهایی از انجام کارهای خود بر نمی آیند و اگر اتفاقی رخ دهد قطعا می تواند وضعیت وخیم تر باشد. حادثه تلخ سینا اطهر را به خاطر داریم. بیمارستان ها باید در حداکثر ایمنی باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید