حادثه تلخ در بزرگراه تهران+ جزئیات

کدخبر: ۴۴۹۴۵۲
سرهنگ «حمید حمیدی» از برخورد شدید سواری ال نود با نیوجرسی‌های بزرگراه آزادگان خبر داد.
حادثه تلخ در بزرگراه تهران+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا،  سرهنگ «حمید حمیدی» ضمن بیان این خبر عنوان کرد:  ساعت 11 ظهر دیروز وقوع یک فقره تصادف  شدید سواری ال نود  با نیوجرسی های میانی بزرگراه آزادگان  ، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که  این سواری  به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان نیوجرسی های این بزرگراه  رفته و پس از  برخورد با این آنها  بالاخره متوقف می‌گردد.

وی گفت : این سواری پس از آنکه  برای بار اول با نیوجرسی ها برخورد می کند مجدد چرخیده و دوباره از قسمت صندوق عقب و درب های کناری بشدت و  با ضربه با آنها  برخورد که موجب قفل شدن درب های این خودرو و محبوس شدن سرنشین و راننده می گردد که با حضور به موقع تیم های امدادی در محل این افراد از خودرو بیرون آورده شدند .

سرهنگ حمیدی  ادامه داد:  با حضور تیم کارشناسی بزرگراه پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف  برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این سواری  با کمک جرثقیل از موقعیت خارج گردید و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور  تهران گفت: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئنه حرکت می‌کرد مطمئنا راننده آن می‌توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس العمل نشان داده و مانع برخورد با گاردریل ها گردد .

سرهنگ حمیدی اشاره داشت: به همین خاطر از رانندگان می‌خواهیم در حین حرکت در معابر از سرعت مطمئنه بهره برده و با سرعتی حرکت کنند که بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف نمایند  و همواره به تابلوهای سرعت نصب شده در این مقاطع دقت داشته باشند و سرعت و وسیله نقلیه خود را کنترل نمایند .

وی گفت: راننده این سواری به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید