وسواس عجیب پسر نوجوان، او را ثروتمند کرد!+تصاویر

کدخبر: ۴۵۰۵۰۳
اقتصادنیوز: یک نوجوان ۱۵ ساله مبتلا به وسواس که ابتدا ماشین اعضای خانواده و دوستان خانوادگی را می‌شست، حالا مشتریان او شامل مولی-می هیگ، اینفلوئنسر و اسکات مک‌تامینای، فوتبالیست هستند.
وسواس عجیب پسر نوجوان، او را ثروتمند کرد!+تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوجوانی ۱۵ ساله مبتلا به وسواس که ابتدا ماشین اعضای خانواده و دوستان خانوادگی را می‌شست، حالا مشتریان او شامل مولی-می هیگ، اینفلوئنسر، اسکات مک‌تامینای، فوتبالیست، تامی فیوری، ستاره بوکس و گری نویل، کارشناس فوتبال هستند.

‌نوجوانی ۱۵ ساله اهل منچستر در شمال انگلستان که به دلیل اختلال وسواس فکری، دست از شستشو و نظافت برنمی‌دارد؛ علاقه‌اش به شستشوی خودرو را به یک تجارت موفق با فهرستی از مشتریان مشهور تبدیل کرده است.

وسواسی عجیب که یک نوجوان را ثروتمند کرد!+تصاویر

دو سال پیش پزشکان تشخیص دادند زیکیا دچار اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD) است. خانواده او برای اینکه او بیشتر از محیط خانه بیرون برود به عنوان هدیه کریسمس برایش یک بسته لوازم کارواش خریدند.

این نوجوان ابتدا ماشین اعضای خانواده و دوستان خانوادگی را می‌شست، اما حالا مشتریان او شامل مولی-می هیگ، اینفلوئنسر، اسکات مک‌تامینای، فوتبالیست، تامی فیوری، ستاره بوکس و گری نویل، کارشناس فوتبال هستند.

وسواسی عجیب که یک نوجوان را ثروتمند کرد!+تصاویر

مادر او به بی‌بی‌سی گفته است که او از کودکی عاشق جاروبرقی و وسایل شوینده بوده است.

او‌سی‌دی یک اختلال شایع سلامت روان است که باعث افکار وسواسی و رفتار‌های اجباری می‌شود. این اختلال می‌تواند همه سنین را تحت تاثیر قرار دهد، اما معمولا در اوایل بزرگسالی شروع می‌شود و می‌تواند ناراحت کننده باشد و به طور قابل توجهی در زندگی افراد اختلال ایجاد کند، اگرچه درمان می‌تواند به کنترل آن کمک کند.

وسواسی عجیب که یک نوجوان را ثروتمند کرد!+تصاویر

وسواسی عجیب که یک نوجوان را ثروتمند کرد!+تصاویر

سخنگوی یک نهاد حمایتی او‌سی‌دی در بریتانیا گفت: ما خوشحالیم که زیکیا از تشخیص او‌سی‌دی خود به عنوان کاتالیزوری برای شروع یک تجارت موفق استفاده کرده است. اما ما می‌دانیم که برای اکثر افرادی که با وسواس فکری زندگی می‌کنند، این یک وضعیت ناتوان‌کننده است که می‌تواند باعث ناراحتی شدید شود. همچنین مهم است که بدانیم که او‌سی‌دی با درمان و حمایت مناسب می‌تواند بهتر شود و ما همه را تشویق می‌کنیم که به دنبال درمان و حمایت باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید