افزایش بارش‌ها در این استانها در هفته آینده

کدخبر: ۴۵۰۸۴۲
کارشناس هواشناسی گفت: روز چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور بارش در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور تقویت می‌شود و به‌تدریج با شمالی شدن جریان‌ها بر دریای خزر گسترش بارش شرق اردبیل، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی را فرا خواهد گرفت.
افزایش بارش‌ها در این استانها  در هفته آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی  با بیان این‌که امشب در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران شاهد بارش باران گاهی رعدوبرق هستیم، گفت: در غرب اصفهان قم و در اواخر امشب مناطقی از اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ خواهد داد.

او ادامه داد: روز شنبه در البرز، تهران، قم، اردبیل، گیلان و مازندران شاهد بارش باران و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

ضیائیان با بیان این‌که روز یکشنبه گذر امواج کم‌دامنه تراز میانی جو محدود به شمال غرب کشور است گفت:این اتفاقات شامل ابرناکی و بارش در شمال غرب شمال غرب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق جوی پایدار حاکم است.

او توضیح داد: روز چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور بارش در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور تقویت می‌شود و به‌تدریج با شمالی شدن جریان‌ها بر روی دریای خزر گسترش بارش شرق اردبیل، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی را فرا خواهد گرفت.

ضیائیان بیان کرد: در روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش برف و در مناطقی از ارتفاعات جنوب و جنوب غرب استان تهران نیز بارش پیش‌بینی شود.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: روز پنجشنبه در آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان‌رضوی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران سمنان بارش پیش‌بینی می‌شود.

ضیایی اظهار کرد: روز یکشنبه و دوشنبه در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد افزایش می‌یابد.

او درباره‌ی آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران نیمه‌ابری تا ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۲۰ درجه کمترین آن ۱۴ درجه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید