وقتی یورگن کلوپ، سیروس دین محمدی را سورپرایز کرد

کدخبر: ۴۵۰۹۴۱
ماجرای جالب تماس تلفنی سیروس دین محمدی و یورگن کلوپ در روزهای اخیر حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
وقتی یورگن کلوپ، سیروس دین محمدی را سورپرایز کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس چند روز پیش بود که سیروس دین محمدی در خصوص همبازی بودن با یورگن کلوپ به صحبت پرداخت و خاطراتی را از مربی سرشناس فوتبال دنیا که زمانی با وی در ماینتز آلمان همبازی بود مطرح کرد.

با گذشت چند روز از این مصاحبه دین محمدی از طریق یک مدیر برنامه ایرانی شماره تلفن یورگن کلوپ را پیدا کرد و سپس برای این مربی سرشناس پیام فرستاد اما در اتفاقی جالب کلوپ با دین محمدی تماس گرفت.

همبازی سابق کلوپ در این پیام نوشت: سلام آقای کلوپ من هم تیمی شما در تیم مایتنز سیروس دین محمدی هستم و همین پیام باعث شد تا کلوپ با وی تماس بگیرد.

سیروس دین محمدی با اشاره به این اتفاق گفت: حقیقا اصلا فکر نمی کردم کلوپ چنین کاری انجام بدهد. من زیاد به زبان آلمانی مسلط نیستم، از آنجا که امروز برای یک بازی در حمایت از بیماران سندروم دان در کنار بچه ها بودم مهدی پاشازاده هم کنارم بود. از او خواستم تا کمک کند و پاشازاده هم زحمت ترجمه صحبت های من را برای کلوپ و بر عکس از وی برای من کشید.

هافبک اسبق استقلال تاکید کرد: وقتی با او صحبت کردم پیگیر شد که چه کاری انجام می دهم، از اینکه او تماس گرفته واقعا خوشحال شدم و او خواست تا بیشتر در تماس باشیم. من هم برای او آرزوی موفقیت کردم و از اینکه روزی در کنار این مربی بزرگ فوتبال بازی کردم افتخار می کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید