فرمانده پدافند هوایی ارتش: در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم

کدخبر: ۴۵۱۲۷۳
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز تمامی پیشرفت‌هایی که در زمینه های مختلف نظامی، پزشکی، صنعت، هسته ای در ایران اسلامی به منصه ظهور می رسد برگرفته از تعالیم اسلامی، ارزش ها و آرمان های مقدس این مرز و بوم است، گفت: امروز فرهنگ ما می توانیم به "توانستیم" تغییر پیدا کرده است و این مهم برای دنیا یک درس است.
فرمانده پدافند هوایی ارتش: در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه در رزمایش‌های اخیر نیروی پدافند تنها گوشه‌ای از توانمندی موشکی این نیرو مورد ارزیابی عملیاتی قرار گرفت، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش به مرحله‌ای از بالندگی و صلابت رسیده است که در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در ارتباط برخط با فرماندهان مناطق و گروه های پدافندی با اشاره به ذکاوت، هوشیاری و موفقیت چشمگیر پدافند هوایی ارتش در بکارگیری عملیاتی انواع سامانه های راداری و موشکی در رزمایشات اخیر این نیرو، اظهار کرد: امروز پدافند هوایی ارتش با خود باوری و تکیه بر دانش و توان بومی به مرحله ای از بالندگی و صلابت رسیده است که در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد.

وی با تاکید بر اینکه در رزمایشات اخیر نیروی پدافند تنها گوشه ای از توانمندی موشکی این نیرو مورد ارزیابی عملیاتی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: پدافند هوایی ارتش با وجود اعمال تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه بر علیه کشورمان توانسته است در تمامی زمینه‌های راداری، موشکی، پهپادی، سایبری و .... رشد بسیار چشمگیر و قابل قبولی داشته باشد. 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز تمامی پیشرفت‌هایی که در زمینه های مختلف نظامی، پزشکی، صنعت، هسته ای در ایران اسلامی به منصه ظهور می رسد برگرفته از تعالیم اسلامی، ارزش ها و آرمان های مقدس این مرز و بوم است، تصریح کرد: امروز فرهنگ ما می توانیم به "توانستیم" تغییر پیدا کرده است و این مهم برای دنیا یک درس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید