جشنواره «شهید علی لندی» برگزار می‌شود

کدخبر: ۴۵۱۳۰۰
شهید لندی یک نوجوان ایرانی متولد سال ۱۳۸۵ بود که در ۱۵ سالگی باعث نجات 2 سالمند در حادثه آتش‌سوزی منزل همسایه شد و به‌علت سوختگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
جشنواره «شهید علی لندی» برگزار می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، پوستر جشنواره سراسری نوجوان فداکار طی مراسمی با حضور آیت‌الله حسین نوری همدانی، خانواده شهید لندی و جمعی از مدیران استان رونمایی شد.

در این جشنواره عموم علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب داستان، شعر، فیلم، مقاله، عکس و طراحی با هدف ترویج ایثار و فداکاری و تجلیل از مقام شهید از طریق سایت همایش به آدرس اینترنتی www.alilandi.com بارگذاری کنند و پس از جمع آوری و داوری آثار، به 70 برگزیده این جشنواره کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس و خرید موبایل هوشمند اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا 30 آبان 1400 است و اختتامیه این جشنواره در 15 آذرماه برگزار می‌شود.

شهید لندی متولد سال ۱۳۸۵ یک نوجوان ایرانی بود که در ۱۵ سالگی در حادثه آتش‌سوزی منزل همسایه، جان ۲ زن سالمند را نجات داد و ۲ هفته پس از بستری بودن در بیمارستان‌های سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز و نمازی اصفهان، در اول مهر ۱۴۰۰ به‌علت سوختگی ۹۱ درصد، مشکلات شدید تنفسی و ورود عفونت به خون جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید